• یکشنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 00062047368
  • خبرنگار : 30188

انتخاب بهترین برند درب اتوماتیک با قیمت مناسب

انتخاب بهترین برند درب اتوماتیک با قیمت مناسب

درب اتوماتیک با هدف کنترل و نظارت بر تردد افراد در ورودی انواع ساختمان‌ها و مجتمع‌های تجاری و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. برندهای مختلف درب اتوماتیک، هر یک دارای ویژگی‌ها و ظاهر متفاوت بوده و همچنین تمامی درب‌ها در تامین امنیت مکان مورد نظر نقش مهمی دارند.

به گزارش ایسنا به نقل از آماج صنعت آذر، در این مطلب نکات مهم در خرید درب اتوماتیک ارائه و برندهای مطرح در صنعت درب اتوماتیک به ویژه برند آماج صنعت آذر معرفی می‌شود.

چگونه بهترین برند درب اتوماتیک را انتخاب کنیم؟

درب اتوماتیک شیشه‌ای شامل اپراتور می‌باشد که از بخش‌های مختلفی مثل منبع تغذیه یا باتری، موتور الکتریکی، قفل الکتریکی، کنترل باکس تشکیل یافته است. این قسمت از در اتوماتیک درون کاور قرار گرفته و معمولا بالای درب نصب می‌شود. لت‌های درب اتوماتیک، با کمک قطعاتی مانند تسمه‌تایم، گیره‌های چرخ‌دار، هنگر، هرزگرد درون یک ریل مخصوص آویزان شده و حرکت آرامی به اطراف می‌توانند داشته باشند.

و اما نکته مهم در انتخاب برند درب برقی:

کیفیت قطعات درب اتوماتیک و یا میزان مقاومت مرکز کنترل درب در برابر نوسانات برقی باید مدنظر خریدار قرار گیرد. در این مرحله انتخاب برند معتبر و خوشنام در بازار اهمیت پیدا می‌کند. برندهای خارجی معروف عبارتند از گیلگن، دورماکابا، لابل، دی ان جی، بنتور اتوماتیک در، رکورد در کنار برند ایرانی با کیفیت جهانی آماج صنعت آذر از جمله برندهای با سابقه در صنعت در اتوماتیک می‌باشند.

درب اتوماتیک گردان پروژه هتل هما شیراز

چه مدل درب اتوماتیک پارکینگ را با قیمت مناسب انتخاب کنیم؟

اگر قصد نصب درب اتوماتیک پارکینگ منزل مسکونی و یا مجتمع آپارتمانی را دارید، به شما توصیه می‌کنیم درب اتوماتیک پارکینگ انتخاب نمایید که با نوع استفاده شما ارتباط مستقیم داشته باشد. عواملی مانند باز و بسته شدن و میزان تردد در طول روز، وزن درب نوع درب پارکینگ بسیار مهم است. اگر مکان ورودی شما دارای تردد  کمتر از 20 مرتبه دارد، توصیه می‌کنیم ازجک درب اتوماتیک ارزان قیمت ولی با کیفیت آماج صنعت استفاده نمایید. درب اتوماتیک سکشنال هم که با طرح چوب، طرح سفید خط دار و انواع رنگ ارائه می‌گردد نیز گزینه بسیار مناسبی می‌باشد.

بهترین درب اتوماتیک برای ورودی مغازه و فروشگاه‌های کوچک را چگونه انتخاب کنم؟

توصیه کارشناسان آماج صنعت آذر برای واحدهای کسب و کار کوچک و مغازه‌های فروشگاهی، استفاده از درب اتوماتیک شیشه‌ای است. درب اتوماتیک شیشه‌ای ساده آماج صنعت امروزه به‌دلیل قابلیت‌های زیاد خود از جمله زیبایی و کارایی آن و با طراحی‌های فوق‌العاده و استفاده از فناوری‌های روز توانسته جایگاه مهمی در صنعت فوق داشته باشد. پنل‌های مورد استفاده در این نوع درب‌ها برای باز و بسته شدن به صورت کشویی می‌باشد که با نصب یک سنسور چشمی در بالای آن هنگامی که جسمی به آن نزدیک می‌شود درب کاملا باز شده و بسته می‌شود.

ویژگی درب اتوماتیک لولایی چیست و برای چه مکان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

این مدل از درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای به‌صورت لولایی باز و بسته می‌شود. درب اتوماتیک سوئینگ مناسب برای ورودی‌های کوچک می‌باشد. همچنین در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به‌دلیل ماهیت عملکرد آن به خصوص در استفاده از درب اتوماتیک سربی و یا شیشه‌ای کاربردهای زیادی دارد. علاقمندان این نوع درب به دلیل استفاده از انواع شیشه سکوریت و... توجه ویژه‌ای به درب سوئینگ دارند و اتوماتیک بودن بازشو درب و قابلیت اتصال به انواع اکسس کنترل‌ها، بر جذابیت نصب این مدل درب برقی افزوده است. 

درب اتوماتیک بیمارستانی

قیمت درب اتوماتیک به چه عواملی بستگی دارد؟

متریال با کیفیت، موتور الکتریکی برند معتبر، سنسورهای چشمی، قفل الکتریکی، اکسس کنترل، یک لنگه یا دو لنگه بودن درب اتوماتیک روی قیمت درب اتوماتیک موثر است. جنس و ابعاد درب مورد نظر، قابلیت‌های موجود در آن، مانند قابلیت اتصال به سیستم کنترل تردد هوشمند و.. نیز از دیگر موارد تاثیرگذار بر قیمت این کالا است. قیمت درب اتوماتیک برندهای خارجی نیز به دلیل نوسانات قیمت ارز بالاتر از نمونه‌های تولیدی داخلی است. برای استعلام قیمت انواع درب اتوماتیک می‌توانید به صورت رایگان با شماره تلفن 4813-021 تماس حاصل نمایید.

بهترین برند کرکره اتوماتیک با قیمت مناسب متعلق به کدام شرکت می‌باشد؟

در سال‌های اخیر انواع در اتوماتیک کرکره‌ای در مغازه‌ها (کرکره برقی مغازه‌ای) و همچنین پارکینگ‌ها به کار می‌روند. کرکره اتوماتیک از جنس‌های مختلفی نظیر فولاد، آلومینیوم، گالوانیزه فابریک و حتی برخی مواد اولیه شفاف ساخته می‌شود. این نوع درب در ابعاد مختلفی طراحی و تولید می‌شود. درب‌ برقی کرکره‌ای نیز به وسیله‌ی ریموت باز و بسته شده و امنیت بالایی دارند. آماج صنعت آذر به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان این محصول در ایران، آماده ارائه کرکره برقی با متریال با کیفیت و خدمات پس از فروش استثنائی می باشد.  

نتیجه گیری

بنابراین با بررسی بهترین برندهای درب اتوماتیک به مشتریان توصیه می‌شود که با مشاورین متخصص آماج صنعت آذر به عنوان بزرگترین تولیدکننده درب اتوماتیک در ایران، به شماره تلفن خط ویژه 4813-021 تماس حاصل نمایند تا با توجه به نیاز محل تردد و کاربرد در نظر گرفته شده، بهترین پیشنهاد مدل درب اتوماتیک با مناسب‌ترین قیمت بازار ایران ارائه گردد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha