• سه‌شنبه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400011707900
  • خبرنگار : 30054

مشخصات فنی کمپرسور باد ۲۵۰ لیتری

مشخصات فنی کمپرسور باد ۲۵۰ لیتری

کمپرسور باد ۲۵۰ لیتری یا پمپ باد ۲۵۰ لیتری پس از فشرده سازی هوا، داخل مخزن ذخیره هوا می شود که از طریق شلنگ یا لوله هایی که به دستگاه های مصرف، از جمله جک های پنوماتیک، پیستوله‌های رنگ یا اپراتورهای بادی منتقل می شود.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام بادبان، کمپرسورهای هوای فشرده با سیلندر پیستونی برای استفاده طولانی (دائم کار) مناسب نیستند، اگر دستگاه‌ها و ماشین آلات شما نیاز به مصرف هوای فشرده به صورت مداوم و ۲۴ ساعته دارد بهترین نوع انتخاب کمپرسور اسکرو می باشد. در هنگام انتخاب کمپرسور هوا پیستونی، ظرفیت کمپرسور هوا بایستی بیشتر از میزان مصرف هوای فشرده مورد نیاز دستگاه ها و ماشین آلات باشد.

کمپرسور باد ۲۵۰ لیتری – شرکت بادبان

به عنوان مثال اگر مجموع دستگاه های شما به هوای فشرده ۲۵۰ لیتر نیاز دارد انتخاب کمپرسور با ظرفیت ۲۵۰ لیتر پیشنهاد نمی شود بلکه بایستی ظرفیت کمپرسور هوا را بیشتر در نظر بگیرید.

کاربرد کمپرسور باد پیستونی و موارد استفاده پمپ باد

کمپرسور باد کاربرد فراوانی در کارگاههای صنعتی و غیرصنعتی دارد . برای مصارف غیر صنعتی از جمله باد کردن تایر، تشک بادی، توپ و …. از پمپ باد کوچک استفاده می‌شود، در کارگاه‌های صنعتی مختلفی برای به کار انداختن ابزارآلات بادی، جک های پنوماتیکی، پیستوله های رنگ و … نیز استفاده می شود ، کمپرسور باد صنعتی از ظرفیت ۲۵۰ لیتر به بالا شروع می شود.

فاکتور تعیین کننده در قیمت کمپرسور باد ۲۵۰ لیتری

۱) بلوکه هوا ساز یا واحد هواساز کمپرسور ۲۵۰لیتری

هواساز کمپرسور پیستونی مهمترین عامل تعیین کننده در قیمت نهایی کمپرسور می باشد و استفاده از هواساز با کیفیت می تواند به تولید بهترین مارک کمپرسور باد منجر شود. هواساز کمپرسور باد ۲۵۰ لیتری توانایی تولید فشار بین ۶ تا ۸ بار را دارا می باشد.

۲) الکتروموتور کمپرسور باد ۲۵۰لیتری

برند و توان الکتروموتور از جمله مواردی است که در قیمت تمام شده کمپرسور باد تاثیرگذارد خواهد بود. برخی از الکتروموتورها نامرغوب، بجای سیم پیچ های مس از سیم پیچ آلومینیوم استفاده می کنند، که علاوه بر انتقال حرارت بسیار کم، از نظر رسانایی هم بسیار ضعیف تر از مس عمل می کند.

۳) مخزن باد کمپرسور ۲۵۰لیتری

ضخامت ورق بکار رفته در ساخت مخزن کمپرسور و نوع جوشکاری مخزن از مهمترین عوامل در قیمت تمام شده و حمل فشار باری مورد نیاز می باشد. استفاده از ضخامت نامناسب (ضخامت کمتر از حد استاندارد) در ساخت مخزن علاوه بر خطرات احتمالی، عمر مفید مخزن را بدلیل تحت فشار بودن بشدت پایین خواهد آورد.

نکات مهم برای افزایش طول عمر و کارکرد بهتر کمپرسور باد ۲۵۰ لیتری

مطالعه دفترچه راهنمای کمپرسور

کنترل سطح روغن کمپرسور به صورت روزانه

چک کردن شیر تخلیه روغن و آب و اطمینان از عملکرد صحیح آنها

بازرسی و تنظیف فیلتر هوا

تعویض المنت فیلتر روغن کمپرسور باد

توجه به صداهای غیرعادی کمپرسور

چک کردن نشتی های خط انتقال هوای فشرده

کنترل دمای کمپرسور

نظافت کمپرسور

تهیه قطعات یدکی مصرفی قبل از خرابی کمپرسور

کمپرسور اسکرو ۱۰۰۰ لیتری – شرکت بادبان

مهمترین پارامتر در انتخاب کمپرسور اسکرو ۱۰۰۰ لیتری یا یک متر مکعبی تولید هوای فشرده، انتخاب صحیح واحد یا بلوک هواساز و توان الکتروموتور می باشد، تعیین دور مشخص و پایین الکتروموتور باعث افزایش طول عمر و کارایی بهتر کمپرسور اسکرو خواهد شد. استفاده از قطعات با کیفیت و روغن مناسب کمپرسور اسکرو از دیگر شاخصه های این دستگاه است.

شرکت بادبان با استفاده از تجربیات سالیان متمادی در امور تعمیرات، ساخت و تولید انواع کمپرسور اسکرو، بهترین گزینه را به لحاظ توان الکتروموتور و بلوک هواساز و دور مناسب جهت کمپرسورهای اسکرو تولیدی خود انتخاب نموده. و با استفاده از بلوک هواساز روتورکمپ آلمان مدل (EVO-۲) و الکتروموتور هفت و نیم کیلو وات (۱۰ اسب) و تنها با تغییر دادن دور الکتروموتور (متناسب با جدول استاندارد شر کت روتور کمپ آلمان) امکان بدست آوردن سه حجم هوادهی با فشارهای مختلف بشرح زیر وجود دارد.

۱) دور ۶۵۰۰ ، حجم هوادهی ۱۱۰۰ لیتر ، فشار باری هوادهی ۸ بار
۲) دور ۶۱۰۰ ، حجم هوادهی ۱۰۰۰ لیتر ، فشار باری هوادهی ۱۰ بار
۳) دور ۵۱۰۰ ، حجم هوادهی ۸۰۰ لیتر، فشار باری هوادهی ۱۳ بار

استفاده از کابین مناسب با صداگیر و روکش رنگ الکترواستاتیک، تابلو برق دارای صفحه نمایشگر میزان فشار، کنترل دما و زمان تعویض روغن و فیلترها و دوازده ماه گارانتی

• میزان صدای این کمپرسور اسکرو ۱۰۰۰ لیتری معادل ۷۵ دسی بل است.
• قدرت موتور این کمپرسور الکترو موتور ۵/۷ کیلووات (HP-۱۰) است.
• الکتروموتور این کمپرسور، از برترین تولید کنندگاه ایرانی موتوژن، الکتروژن، جمکو است.
• سرعت الکتروموتور ۳۰۰۰ دور در دقیقه است.
• در این کمپرسور از اتاق فلزی که به صورت یک تکه با آب بندی بالا استفاده شده که به راحتی قابلیت جداسازی دیواره های جلو و طرفین را دارد و جداره داخلی این اتاق با عایق های آگوستیک (صداگیر) ایزوله شده است.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha