• یکشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۷:۱۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400020503280
  • خبرنگار : 30054

فروش و ارسال تلویزیون شیائومی به تمام نقاط کشور

فروش و ارسال تلویزیون شیائومی به تمام نقاط کشور

هیچ شکی نیست که تلویزیون شیائومی جزو بهترین تلویزیونهای موجود در بازار هستند و دلیل آن نیز این است که این تلویزیون‌ها به محض ورود به بازار (همانند گوشی‌های شیائومی) تبدیل به رقیبی برای سایر برندهای معروف از جمله ال جی و سامسونگ شدند و قسمت زیادی از بازار فروش تلویزیون را به خود اختصاص دادند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شرکت تی وی خرید، شیائومی یک شرکت چینی است که محصولات آن به تازگی وارد بازار ایران شده و با وجود اینکه مدت زیادی از ورود آنها نمی گذرد طرفداران زیادی را به سمت خود کشیده اند. البته می توان این موفقیت سریع را مدیون کیفیت خوب و قیمت بسیار مناسب تلویزیون های شیائومی دانست. در حال حاضر تعداد بسیار محدودی (انگشت شمار) از مدلهای تولید شده توسط شیائومی وارد بازار ایران شده که تبدیل به غول های پرفروش بازار تلویزیون شده اند؛ اگر تعداد مدلهای تلویزیون شیائومی افزایش یابد می توان پیش بینی کرد که این برند تبدیل به یک رقیب ابر قدرت برای سایر برندها از قبیل ال جی، سامسونگ و سونی می شود.

کیفیت تلویزیون های شیائومی، شاید به پای برندهای خوشنامی همچون ال جی و سامسونگ نرسد، اما چیزی کم از آنها ندارد. این در حالی است که از لحاظ قیمت بسیار مناسب تر بوده تا جایی که قیمت یک تلویزیون ۶۵ اینچ شیائومی با یک تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی (نانوسل) تقریبا برابر است!!

تلویزیون شیائومی با دارا بودن قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی چون سیستم عامل اندروید، کیفیت تصویر 4K، زاویه دید گسترده (به دلیل پنل IPS)، درگاههای اتصالUSB ،HDMI، درگاه صوتی اپتیکال، تکنولوژی‌های قوی صوتی چون Dolby وDTS ، ریموت کنترل هوشمند و… توانسته است نظر بسیاری از کاربران را جلب نماید.

همانگونه که اشاره شد قیمت تلویزیون شیائومی بسیار پایین تر از تلویزیونهای سامسونگ و ال جی بوده، به همین دلیل فروشگاه ما با ارائه و ارسال تلویزیون شیائومی به تمام نقاط کشور، با قیمتهای بسیار مناسب و ضمانت اصالت کالا در خدمت شما هموطنان گرامی بوده که برای مشاهده قیمتها می توانید از وبسایت ما دیدن فرمایید. پس زمان را از دست نداده و با خرید تلویزیون شیائومی از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشید؛ چرا که امکان دارد قیمت پایین تلویزیون شیائومی، سیاستی بوده که توسط آن شرکت و جهت تسخیر بازار به کار برده باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha