• سه‌شنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۷:۵۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400022114999
  • خبرنگار : 30054

چاپ جعبه ارزان و ویژگی یک جعبه خوب

چاپ جعبه ارزان و ویژگی یک جعبه خوب

تنها کیفیت کالا نیست که در نرخ فروش آن تاثیر مستقیم دارد، عواملی همچون نوع تبلیغات و جنس بسته بندی و کیفیت چاپ جعبه آن هم در نرخ فروش بسیار دخیل هستند. خودتان را جای خریدار بگذارید تا این مسئله بهتر درک کنید؛ وقتی برای خرید کالایی به فروشگاه می‌روید و با چندین نوع از همان کالا مواجه می‌شوید، بی‌شک چشمتان سراغ آن جنسی می‌رود که جعبه و بسته‌بندی بهتری دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شرکت چاپو، با خودتان فکر می‌کنید، کارخانه‌ای که به این زیبایی و ظرافت در بسته بندی کالای خود دقت عمل به خرج داده، قطعا جنس تولیدی آن هم بسیار بهتر از رقبا است. به همین راحتی شما به عنوان یک تولیدکننده می‌توانید با چاپ جعبه برای محصولات‌تان تبلیغ کنید.

ویژگی‌های جعبه مناسب چیست؟

برای هر تولیدی اعم از کوچک و بزرگ، قیمت تمام شده جعبه و بسته‌بندی بسیار مهم است؛ چرا که در بازارهای امروزی داشتنِ قیمت تمام شده رقابتی بیش از هرچیز دیگری مهم شده است. درست است که مشتریان به جنس و کیفیت بالای بسته بندی توجه می‌کنند اما وقتی بتوانند همان کالا را با قیمت کمتری خریداری کنند، قطعا همین کار را می‌کنند! لذا پیدا کردن چاپخانه چاپ جعبه  که قیمت تمام شده بسیار مقرون به صرفه‌ای ارائه بدهد، یک نعمت برای تولیدکنندگان، کارخانه‌داران و دیگر اصناف به حساب می‌آید.

جعبه باید از کالا به خوبی نگهداری کند

در کنار داشتن زیبایی و قیمت ارزان، یادمان باشد که وظیفه اصلی جعبه و بسته‌بندی حفظ و نگهداری کالا است. جعبه خوب جعبه‌ای است که مطابق با ماهیت کالا طراحی و تولید شود. برای مثال جعبه لامپ ویژگی‌هایی دارد که در جعبه چای و قهوه دیده نمی‌شود و یا بلعکس. پس اگر تولیدی یا کارخانه‌ای دارید و به دنبال طراحی چاپ جعبه برای محصولات‌تان هستید، به دنبال تولیدکننده‌ای باشید که در این راه تجربه فراوانی دارد و از بهترین ابزارها و مواد اولیه در تولید جعبه ارزان قیمت بهره می‌برد.

چند نکته کلیدی در مورد جعبه و بسته بندی

یکی دیگر از ویژگی‌های جعبه خوب و مناسب این است که طراحی آن باید به صورتی باشد که تغییر رنگ، جنس جعبه، محل چاپ توضیحات، اضافه کردن لوگو به جعبه  و مواردی از این قبیل امکان‌پذیر باشد. تولیدکنندگان جعبه باید از بهترین طراحان و به‌روزترین چاپگرها استفاده کنند تا چنین گزینه‌هایی را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

از طرف دیگر، توجه به محیط زیست در تولید جعبه و بسته‌بندی یکی دیگر از نکاتی است که می‌تواند در استقبال از یک کالا نقش مهمی داشته باشد. امروزه محافظت از جنگل‌ها، دریاها و اقیانوس‌ها به یکی از دغدغه‌های مردم بدل شده است، از این رو هنگامی که افراد با کالایی روبه‌رو شوند که مقدار زیادی پلاستیک و مواد آلاینده برای محیط زیست در جعبه و بسته بندی آن استفاده شده، خیلی راحت از خرید آن صرف نظر خواهند کرد.

پس برای اجتناب از این معضل بهتر است که تا حد توان از جعبه مقوایی ارزان قیمت استفاده کنید تا طیف وسیعِ دوست‌داران محیط زیست هم به جمع خریداران کالای شما بپیوندند. پیشنهاد ما به شما مرکز ( چاپ جعبه ) جعبه سازی چاپو است که تمامیِ جعبه‌های تولیدی این شرکت کمترین آسیب را به محیط زیست می‌زنند و سازگار بسیار زیادی با آن دارند.

جعبه‌های قابل چاپ کدام‌ها هستند؟

اکثر جعبه‌هایی که در بازار موجود هستند قابلیت چاپ و طراحی شدن دارند؛ به این معنا که می‌توانید طراحی آنها را از صفر تا صد تغییر دهید و به روی آنها چاپ‌های مختلفی ایجاد کنید. اما از پرمصرف‌ترین جعبه‌ها که در بازار موجوداند و چنین قابلیتی را دارا هستند چند نمونه را ذکر می‌کنیم. چاپ جعبه هارد باکس از قیمت بالا تری نسبت به بقیه چاپ جعبه ها برخوردار است.

جعبه مقوایی ارزان

لمینت کارتن

هارد باکس: جعبه‌های لوکسی که عمدتاً برای طلا، جواهرآلات و کالاهای ارزشمند استفاده می‌شوند

جعبه مقوایی گلاسه

جعبه مقوایی ارزان

در تولید جعبه می‌توان از مواد اولیه با دوامی مانند چوب، فلز و یا مواد غیر با دوامی مثل مقوا و محصولات سلولزی استفاده کرد. اما جعبه مقوایی معمول‌ترین شکل جعبه به حساب می‌آیند که هم امکان چاپ و طراحی دارند و هم این که با محیط زیست سازگارترند.  اگه شما قصد دارید بسته بندی ارزان را تجربه کنید جعبه مقوایی ارزان ترین نوع جعبه می باشد و از آنجایی که سطح صاف و سیقلی دارند خیلی راحت می‌توان به روی آنها عکس و لوگو چاپ کرد. همچنین با توجه به وزن نسبتا پایین و مقاومت بالایشان، بهترین گزینه برای بسته بندی کالاهای سنگین به حساب می‌آیند.

این جعبه‌ها عمدتا از کاغذهای بازیافتی درست شده‌اند و تمامیِ نکات بهداشتی در تولید آنها رعایت شده است، همچنین می‌توان آنها را مانند ورقه‌های کاغذی و مقوایی در گوشه‌ای نگه داشت و برای مصرف دوباره از آنها استفاده کرد. خرید جبعه مقوایی با توجه به وفور مواد اولیه آن بسیار مقرون به صرفه است. همچنین می‌توانید برای مصارف محدودِ خود تعداد کمی از آنها را سفارش دهید.

چاپ جعبه تعداد کم در جعبه سازی چاپو

قیمت تمام شده جعبه به مواردی مثل جنس مواد اولیه، روش چاپ و کیفیت آن، وزن مقوا و اندازه جعبه بستگی دارد. شما می‌توانید متناسب با محصول خود با مشاورین شرکت چاپو مشورت کنید و سپس برای برند خود طراحی و تولید جعبه را به آنها بسپارید. چاپ و طراحی جعبه در تیراژ کم یکی دیگر از مشکلاتی است که کسب و کارهای کوچک با آن سر و کار دارند. اکثر چاپخانه‌ها و تولیدکنندگان جعبه از این کار سرباز می‌زنند اما در مرکز چاپ و طراحی جعبه چاپو چنین گزینه‌ای برای کسب و کارهای کوچک و محدود میسر است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha