• چهارشنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۷:۴۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400022920519
  • خبرنگار : 90047

کار سخت تیم بسکتبال با ویلچر ایران در پارالمپیک توکیو

کار سخت تیم بسکتبال با ویلچر ایران در پارالمپیک توکیو

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر درباره همگروهی ایران با آمریکا، بریتانیا، آلمان، استرالیا و الجزایر در پارالمپیک توکیو گفت: هر چند با تیم های برتر دنیا همگروه شدیم اما ناامید نیستیم و برای کسب بهترین نتیجه در توکیو تلاش خواهیم کرد.

عباس آقا کوچکی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هر چند از ابتدای شروع بازیها در پارالمپیک توکیو به دلیل همگروهی با تیم های برتر دنیا، کار سختی را پیش رو خواهیم داشت، اما بازیکنان ما نیز از پتانسیل بالایی برخوردارند و با برنامه ریزی که پیش بینی کردیم امید به کسب بهترین نتیجه و نیم نگاهی هم به سکو در  توکیو خواهیم داشت.

وی همچنین زمان برگزاری اردوی سوم تیم ملی بسکتبال با ویلچر را از یکم تا ۱۲ خرداد در مشهد عنوان کرد و گفت: پس از پایان اردوی دوم که تا ۱۲ اردیبهشت ادامه داشت به مدت ۱۶ روز تمرینات بین اردویی در قالب بدنسازی و کار با توپ به بازیکنان تا زمان شروع اردو ارایه دادیم که موظف بودند هر روز تمرینات خود را به صورت منظم پس از فیلمبرداری به ما ارسال کنند تا در جریان وضعیت بازیکنان حتی در خارج از اردو نیز قرار بگیریم که البته تمرینات بین اردویی تا به امروز نتیجه بخش و راضی کننده بود. 

آقا کوچکی خاطرنشان کرد: تلاش بر این است تا بازیکنان را در اردوی سوم از نظر آمادگی جسمانی، تکنیکی و کارهای گروهی تاکتیکی به سطح آمادگی مطلوبی برسانیم تا در اردوی چهارم که لژیونرها به تیم اضافه می شوند، کار تیمی را شروع کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در پایان پیرامون این پرسش که آیا بازیکنان از نظر تجهیزات با مشکل خاصی مواجه هستند یا خیر، گفت: در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد. البته با همکاری فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک قرار است ویلچرهایی که نیاز به بازسازی دارند، قبل از اعزام بازیکنان به بازیهای پارالمپیک توکیو، ویلچرهای مدرن و استاندارد که از تولید داخلی است تهیه و در اختیار بازیکنان گذاشته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha