• یکشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1400040604040
  • منبع : نمایندگی دانشگاه هنر

رونمایی از سند اراضی مجموعه کرج دانشگاه هنر

رونمایی از سند اراضی مجموعه کرج دانشگاه هنر

امروز و طی مراسمی دانشگاه هنر از سند اراضی مجموعه کرج دانشگاه هنر با حضور هیات رئیسه، جمعی از اعضای هیات علمی و کارکنان در مجموعه پردیس کرج این دانشگاه رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این مراسم محمد دوست پرور نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه باابراز خرسندی و قدردانی از همکاران به خاطر تلاش هایی که در به انجام رسیدن این امر صورت گرفت، به انتخابات ۲۸ خرداد ماه جاری پرداخت و گفت: ملت ایران با وجود تمام تبلیغات منفی که از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته بود، سربلند میدان بودند. این حضور پرشور پای صندوق های رای نه تنها دشمنان را نا امید بلکه بذر امید را در دل دوستاداران نظام زنده کرد.

 وی همچنین به مسایل و مشکلاتی که این روزها به دلیل فشارهای شدید اقتصادی بر مردم تحمیل شده است اشاره کردندذو خطاب به  رییس جمهور منتخب بیان کرد: فردی که قرار است بر سکان مدیریت جامعه بنشیند باید  تا با تمام توان در مقابل بی عدالتی و فسادهای اداری که باعث رنجش و ناراحتی مردم شده است گام برداشته و از ملت ایران دلجویی کند. 

 در ادامه دکترسید حسن سلطانی رییس دانشگاه هنر، در مورد مسیر طی شده برای صدور سند اراضی کرج توضیحاتی ارایه کردند و این موفقیت را متعلق به همه خانواده دانشگاه هنر دانستند.

 رئیس دانشگاه هنر،ضمن تشکر از تمام عوامل و افرادی که با پشتکار، جدیت و تمام توان خالصانه در به ثمر نشستن این مهم نقش داشتندخاطر نشان کرد:  گام های بعدی برای استفاده از ظرفیت ایجاد شده مشروط به همکاری و مطالبه همه اعضای خانواده دانشگاه هنر است.

 در این مراسم قطعه ای توسط امین شریفی عضو هیات علمی دانشکده موسیقی اجرا و سپس با حضور جمعی از مسولین و مدیران از سند اراضی مجموعه کرج، به نام دانشگاه هنر رونمایی شد. 

شایان ذکر است مالکیت بخشی از اراضی پردیس کرج دانشگاه هنر از سال 1395 مورد مناقشه این دانشگاه با برخی نهادهای دیگر بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha