• دوشنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۰ / ۰۷:۳۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1400042114635
  • خبرنگار : 90111

سخنان تحریک‌آمیز بونوچی بعد از قهرمانی در یورو۲۰۲۰

سخنان تحریک‌آمیز بونوچی بعد از قهرمانی در یورو۲۰۲۰

مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیا بعد از قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ اظهارات تحریک آمیزی را علیه انگلیسی‌ها بر زبان آورد تا خشم خود را از رفتار آنها نشان دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از رای اسپورت، لئوناردو بونوچی سهم بسزایی در قهرمانی ایتالیا در یورو ۲۰۲۰ داشت. او گل تساوی را برابر انگلیس به ثمر رساند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت آتزوری (تیم ملی فوتبال ایتالیا) قهرمان شود.

بونوچی بعد از بازی گفت: رویای ما به واقعیت تبدیل شد. ما به لطف زحمت‌های سرمربی و همه تیم، شب رویایی‌ای را تجربه کردیم. این قهرمانی به آسانی به دست نیامد. تلاش زیادی کردیم. بازی به بازی اعتماد به نفس لازم را کسب کردیم تا آماده این بازی بزرگ شویم و در نهایت سربلند از زمین خارج شدیم.

او ادامه داد: احساس بی نظیری داریم. به خاطر محدودیت‌های سفر تنها ۷ هزار هوادار ایتالیا به ورزشگاه آمدند. این درحالی بود که انگلیسی ها ۵۸ هزار هوادار در ومبلی داشتند. دیدن این همه هوادار درحالی که ناکام از ومبلی خارج شدند لذت بخش بود. انگلیسی‌ها فکر می کردند که جام در ومبلی می‌ماند، اما اشتباه کردند و جام باید به رم برود. برای آنها متاسفم. ایتالیا یک بار دیگر درسی فراموش نشدنی داد.

قبل از بازی هواداران انگلیسی به بازیکنان ایتالیا هنگام گرم کردن توهین و برای آنها رجز خوانی کردند. بونوچی بعد از گلی که به ثمر رساند به طرف دوربین‌ها رفت و پاسخ آنها را با این فریاد داد: ماکارونی بیشتر. ما نیاز به خوردن ماکارونی بیشتر داریم.

او در پایان گفت: رجزخوانی هواداران انگلیس هنگام گرم کردن، سر و صدایی بیش نبود. ما به خود ایمان داشتیم. ۳۴ بازی بدون شکست سندی بر اعتبار ما است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۱ ۱۲:۴۸

انگلیس ها هنوز مونده برسند مثل میوه

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۱ ۱۲:۵۲

دمشون گرم نوش جونشون بهتر که دزدان دریایی قهرمان نشدند

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۱ ۱۳:۰۶

قهرمانی مبارکتون باشه لیاقتش را داشتید ، دمتون گرم که نذاشتید انگلیسی ها جام را بالای سر ببرند

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۱ ۱۵:۰۷

دم ایتالیایی ها گرم که نذاشتن انگلیس قهرمان شه، حسابی ضایع شدن انگلیسی ها

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۱ ۱۵:۳۶

انگلیسی ها خیلی به خود مغرور هستن فکر میکنند سلطان فوتبال هستند واقعاً ایتالیا حال شون گرفت از اول مشخص بود ایتالیا می‌بره

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۱ ۱۵:۵۲

آفرین به ایتالیا فقط ایتالیا داور به اشتباه در نیمه نهایی دانمارک را حذف و به نفع انگلیس سوت زد. حق ایتالیا بود قهرمان شود. در زمین بازی هم بیشتر اوقات بازی دست ایتالیا بود. مبارکشان باشد.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۱ ۱۷:۲۸

دمتون گرم که حقشونو گذاشتین کف دستشون

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۱ ۲۰:۳۳

خوشم میاد بروبچ ایرانی طرف دار ایتالیا هستند به عنوان کسی که تاریخ خونده ازانگلیس وسیاستش که سالها درحق مردم ایران ظلم کرد نفرت دارم

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۱ ۲۰:۴۵

عشققققققق فقط ایتالیا

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۱ ۱۸:۲۶

از برد ایتالیا بسیار خوشحال شدم چون انگلیسی ها مغرور واز خود راضی اند

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۱ ۲۱:۴۹

با قهرمان شدن ایتالیا عدالت فوتبال اجرا شد به خاطر اینکه داور در بازی انگلستان و دانمارک در وقت های اضافه یه پنالتی ناحق برای انگلستان گرفت باخت حق انگلستان بود

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۱ ۲۱:۵۲

ایتالیا خیلی حساب شده بازی کرد و بیشتر اوقات صاحب توپ بود در نهایت مزد بازی خوب خود رو گرفتن

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۱ ۲۲:۲۶

تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف ور نه اسباب بزرگی همه آماده کنی انگلیس حتی حقش رسیدن به فینال نبود قهرمانی ایتالیا مبارکشون

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۱ ۲۲:۳۸

خوشحالم ایتالیا قهرمان شد و جام اروپا را از چنگ انگلیسی های از خود راضی بیرون کشید جام حق ایتالیا بود.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۱ ۲۲:۴۳

ایتالیا دمش گرم

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۰۱:۱۵

مبارکتون باشه مردم عزیز ایتالیا.از آنجایی که ایرانی ها و ایتالیایی ها از یک نژاد اند مثل این است که کشور خودم قهرمان شده باشد. شما بی نظیرید

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۰۷:۱۹

افرین بهتون تبریک میگم قهرمانیتون مبارک

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۰۸:۲۷

جانمی ایتالیا .تو هم مثل لئوناردو داووینچی جاودانه تاریخ شدی به نیکی.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۰:۲۵

دیدن این همه هوادار که ناکام از زمین خارج می شوند لذت بخش بود.انگلیسی ها خودشون از پیش برنده بازی می دونستن ولی ایتالیا خوب حالشون رو گرفت.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۰:۴۳

امیدوارم آخر و عاقبت همه نژاد پرست ها همین باشه...

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۳ ۰۴:۲۱

انگلیس همیشه فوتبالش قربانی ناداوری شده.. از جام جهانی 1986 بگیر که مارادونا اون گل کثیف رو با دست زد تا 1998 و حرکت کثیفتر سیمئونه و اخراج بکهام تا 2006 و حرکت نامردانه ی کریس رونالدو و اخراج وین رونی... ایتالیا همیشه مافیای فوتبال بوده.. چه توی کشور خودش با اون کالچوپولی معروف تا نفوذ در فدراسیون جهانی... فینال یورو هم کیه لینی باید با اون یقه گیری اخراج میشد.. یا اون ضربه ای که بازیکنشون با استوک کفشش به جک گریلیش زد.. ولی نفوذشون باعث شد داور بنفعشون سوت بزنه.. اوج کثافت کاریهاشون در جام جهانی 2006 بود و فحاشی زشت ماتراتزی به زیدان که باعث اخراج زیدان شد... متنفرم از فوتبال کثیف ایتالیا...