• جمعه / ۸ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۸:۰۱
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1400050805238
  • خبرنگار : 71638

پس از شکست ۳ بر یک ایران از ایتالیا

آلکنو: انتقادی به شاگردانم ندارم/ بازی اصلی ما با ژاپن است

آلکنو: انتقادی به شاگردانم ندارم/ بازی اصلی ما با ژاپن است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر ست اول را می بردیم حتما بازی به گونه دیگر می شد، با این حال انتقادی به شاگردانم ندارم‌.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، ولادیمیر آلکنو پس از باخت تیم ملی والیبال ایران برابر ایتالیا در بازی های المپیک توکیو بیان کرد: یک مقدار ایتالیا از ما قوی تر بود. شاید اگر ما ست اول را می‌بردیم حتما بازی گونه دیگری پیش می رفت. انتقادی به شاگردانم ندارم و آن حدی از بازی را نشان دادند که در توانشان بود. بازی اصلی ما پس فردا مقابل ژاپن خواهد بود. 

آلکنو در مورد اینکه ایتالیا در المپیک ریو هم باعث حذف ایران شده بود، تاکید کرد: المپیک ریو مدت ها است گذشته است و تمام فکر ما به بازی با ژاپن است. حتی الان که چند قدم از سالن رقابت با ایتالیا دور شدیم، به فکر بازی با ژاپن هستیم. 

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این پرسش که فکر می کند چه مقدار صعود ایران سخت شده باشد، گفت: همیشه در المپیک هر بازی خطر  خود را دارد و بازی اصلی ما با ژاپن خواهد بود.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۸ ۱۹:۴۴

جهت انتقاد اتفاقا به سمت شماست که گویا اعتقادی به تعویض ندارید. با شش نفر المپیک رو شروع کردید و شدیدا اصرار دارید با همون شش نفر هم المپیک رو به پایان برسونید.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۸ ۱۹:۵۲

درود نمیدونم واقعا نامید کننده ظاهر شدن ونه ایشون ونه باز یکنان جنگنده در حد المپیک نبودن مگر ایشون چیزی در چنته داشته باشه که ما نمیدونیم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۸ ۲۰:۵۷

الکنو عالی هستی

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۹ ۰۳:۰۹

نهایتش بشیم چهارم گروه صعود کنیم باید مقابل سد محکمی مثل روسیه بازی کنیم وباختن از روسیه کاملا قابل پیش بینی هست. ودلیلش اینه ما همیشه یک ماه مونده به مسابقات دنبال مربی هستیم. با الکنو اگر قرار داد 3ساله ببندیم یعنی تا المپیک 2024تحول بزرگ وبرنامه ریزی بزرگی برای آینده کردیم وگرنه بازم همین اش وکاسه.