• سه‌شنبه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400051208187
  • خبرنگار : 30054

آیرومارت نماد اعتماد در بازار آهن

آیرومارت نماد اعتماد در بازار آهن

بدیهی است که خرید آهن آلات باکیفیت، همیشه تضمین کننده کیفیت نهایی پروژه شما است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آیرومارت، با توجه به گستردگی و تنوع محصولات آهنی، برای انجام یک خرید حرفه‌ای، یا باید متکی به اطلاعات خود باشید، که نیاز به تخصص دارد و یا اینکه با انتخاب یک تامین کننده معتبر، از تجربیات و دانش آن‌ها استفاده کرده و محصول مورد نظرتان را تهیه نمایید.
از سوی دیگر چون خرید آهن آلات با مبالغ زیاد سروکار دارد، بهتر است با اطمینان کامل خرید صورت گیرد تا احتمال ضرر و زیان مالی به حداقل برسد.
با توجه به دو دلیلی که در بالا ذکر شد، مشتریان همواره به دنبال منابعی هستند که بتوانند به آن‌ها اعتماد کرده و مطمئن‌ترین خرید خود را داشته باشند. اما واقعا چه معیارهایی موجب می‌شوند تا مشتری به یک فروشنده آهن آلات، اعتماد کند؟
آیرومارت یک منبع قابل اعتماد در خرید آهن آلات است که ویژگی‌های آن، این مجموعه را در بازار آهن قابل اعتماد کرده است. در ادامه به بیان این ویژگی‌ها می پردازیم.

قیمت دهی مناسب و منطقی آهن آلات

نحوه قیمت دهی یک فروشگاه، تاثیر بسیاری بر جلب اعتماد مشتری دارد. طبیعتا اعلام قیمت‌های غیرمعقول، موجب می‌شود تا مشتری دیگر به شما اعتماد نکند. در گذشته شاید این امکان وجود داشت تا قیمت‌هایی که در بازار آهن به افراد مختلف اعلام می‌کردند، تفاوت‌های بسیاری داشته باشند.
اما امروزه و با ورود خرید و فروش آهن به فضای آنلاین، مشتریان این محصولات، ابتدا قیمت‌ها را در سایت‌ها چک کرده و سپس اقدام به خرید می‌کنند. البته باید توجه داشت که این استعلام قیمت از منابع معتبر انجام گیرد.
آیرومارت، مرجعی معتبر در بازار آهن جهت استعلام قیمت روز انواع مقاطع فولادی است که در وبسایت خود به نشانی www.iromart.com  و نیز شبکه‌های اجتماعی این مجموعه مانند کانال تلگرام و پیج اینستاگرام، قیمت آهن آلات را به‌روز رسانی می‌کند.

ارائه سند معتبر جهت تضمین کیفیت محصول

ارائه گواهینامه یا سرتیفیکیت معتبر جهت تضمین کیفیت، در خرید محصولات آهنی و فولادی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از جمله خدمات با ارزش بازرگانی فولاد آیرومارت نیز محسوب می‌شود.
این گواهینامه در اغلب موارد برای مشخص کردن ترکیب شیمیایی محصولات فولادی ارائه می‌شود. چرا که خواص و قیمت مقاطع از جنس آلیاژهای مختلف، متفاوت است. به عنوان مثال قیمت ورق سیاه در جنس آلیاژ st۳۷ با st۵۲ تفاوت دارد.

ارائه بهترین خدمات، پیش و پس از خرید آهن آلات

در خرید محصولات آهنی و فولادی، خدمات قابل ارائه توسط فروشنده، حائز اهمیت است. این موضوع، پیش از انجام یک خرید حرفه‌ای حتما مورد توجه و بررسی قرار می‌گیرد.
بازرگانی فولاد آیرومارت، ارائه دهنده بهترین خدمات در زمینه آهن و فولاد است. این خدمات به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری، به متقاضیان ارائه می‌شود. برخی از مهم‌ترین خدمات بازرگانی آیرومارت شامل موارد زیر است:

  • امکان انجام بازرسی بار پیش از خرید آن
  • خدمات انبارداری
  • تولید محصولات سفارشی و مطابق با درخواست مشتری
  • ارائه خدمات مربوط به بازرسی، مانند نمونه برداری و انجام تست‌های کنترل کیفیت
  • تامین انواع محصولات فولادی و استیل از کارخانه‌های معتبر داخل و خارج از کشور
  • انجام پشتیبانی از ابتدا تا لحظه تحویل بار به مشتری
  • ارائه مشاوره فنی خرید انواع محصولات فولادی و استیل
  • ارائه مشاوره به مصرف کنندگان مصالح فولادی در پروژه‌های عمرانی و بهینه سازی اسکلت‌ها و سازه‌های فلزی

علاوه بر مواردی که در بالا عنوان شد، ارائه خدمات در رابطه با هر محصول مانند گالوانیزه کردن، برشکاری، خمکاری، پانچ کاری، تولید تیرآهن لانه زنبوری، سایز کردن و هر فرایند ثانویه دیگری که ممکن است بخواهید بر روی مقطع موردنظرتان انجام دهید، توسط آیرومارت قابل انجام است.
یکی از مواردی که موجب شده تا خرید آهن آلات از آیرومارت با رضایت خاطر مشتری انجام گیرد، ارائه تمامی خدماتی که پیش از این گفته شد، در بهترین کیفیت، به همراه مشاوره فنی و با قیمت مناسب است.

نظرسنجی از مشتریان، جهت انجام اصلاحات در فرایند فروش

نظرسنجی از مشتریان، همواره از برنامه‌های مدیران آیرومارت بوده تا بتوانند از این طریق، بالاترین کیفیت، مناسب‌ترین قیمت و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کنند.

در دسترس بودن و پاسخگویی به نیاز مشتری

گاهی اوقات ممکن است محصول مورد نظر خود را بخرید، اما به مشکلی برخورد کنید. در این صورت اولین کاری که انجام می‌دهید، طبیعتا تماس با تامین کننده آن است. در این زمان است که نحوه برخورد، پاسخگویی، پشتیبانی و در دسترس بودن فروشندگان کالایی که خریداری کرده‌اید، تعیین می‌کند که شما دفعه بعد نیز به آن‌ها مراجعه خواهید کرد یا منبعی دیگر را انتخاب می‌کنید.
بازار آهن آلات نیز  از این قاعده مستثنی نیست و باید گفت که پیچیدگی‌های خرید محصولات آهنی، ایجاب می‌کند که نه تنها پس از خرید، بلکه پیش از آن نیز از راهنمایی فروشندگان این مقاطع بهره ببرید.
در این راستا، متخصصان آیرومارت در قالب تیم‌های حرفه‌ای در زمینه فروش تمامی محصولات فولادی، به ارائه مشاوره پیش از خرید می‌پردازند و در تمامی مراحل خرید از ابتدا تا انتها، همراه و راهنمای بسیار خوبی برای شما خواهند بود.
برای دریافت مشاوره، راه‌های ارتباطی بسیاری از جمله شبکه‌های اجتماعی آیرومارت، تلفن (۴۵۳۰۶-۰۲۱) و وبسایت این مجموعه، در دسترس شما قرار دارد و این مشاوره بسیار عالی و تخصصی، در جلب اعتماد مشتریان به مجموعه آیرومارت، تاثیر بسزایی داشته است. شما به راحتی و با جست‌وجوی عبارت آیرومارت در گوگل، می‌توانید به لیست قیمت روز  تمامی مقاطع فولادی و استیل و خدمات قابل ارائه توسط این مجموعه دسترسی داشته باشید و با آیرومارت، بیشتر آشنا شوید.
تلگرام: iromart@
اینستاگرام: iromartco@
 
 انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha