• سه‌شنبه / ۴ آبان ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400080402522
  • خبرنگار : 30054

نکات انتخاب و خرید بهترین لپ‌تاپ به صورت قسطی

نکات انتخاب و خرید بهترین لپ‌تاپ به صورت قسطی

با توجه به شرایط کنونی و برگزاری کلاس‌های مدرسه و دانشگاه‌ها به صورت آنلاین، یکی از دغدغه‌های دانشجویان و دانشجویان عزیز کشورمان تهیه بهترین لپ‌تاپ برای انجام کارهای درسی و حضور در کلاس‌های آنلاین می‌باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لوتوس، از آنجایی که به دنبال شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و نوسانات شدید قیمت ارز یکی از مشکلاتی که اکثر دانشجویان و دانش آموزان با آن درگیر هستند بحث هزینه خرید لپ تاپ است. به همین دلیل برخی از فروشگاه‌ها برای کمک به این قشر از جامعه شرایط خرید لپ تاپ قسطی را فراهم کرده است. در این مقاله ما قصد داریم ضمن ارائه نکاتی که به شما کمک می کند بهترین لپ تاپ متناسب با نیاز خود را تهیه کنید، یکی از فروشگاه‌هایی که شرایط خرید لپ تاپ قسطی را فراهم کرده است معرفی می کنیم تا بتوانید با خیال راحت نیاز خود را برطرف کنید.

بررسی ویژگی‌های بهترین لپ تاپ

برای انتخاب بهترین لپ تاپ چیزی که در ابتدا مهم است این است که شما باید نیاز خود را شناسایی کنید. باید ابتدا بررسی کنید ببینید چه انتظاراتی از لپ تاپ دارید. بهترین لپ تاپ، آن مدلی است که نیازهای شما را به خوبی برطرف کند.

دانش آموزان چون غالبا استفاده‌های معمولی و روزمره از لپ تاپ دارند، بهترین لپ تاپ برای آن‌ها مدل‌های معمولی است که برای آن‌ها امکان حاضر شدن در کلاس های آنلاین را فراهم کند.

 دانشجویان با توجه به رشته تحصیلی خود می توانند بهترین لپ‌تاپ را انتخاب کنند. برای مثال دانشجویان رشته‌های مهندسی، گرافیک، طراحی صنعتی به دلیل اینکه استفاده های سنگین‌تری از لپ تاپ دارند، بهترین لپ تاپ برای آن ها باید امکانات حرفه‌ای تری داشته باشد.

در ادامه یک سری از فاکتورهایی که در انتخاب بهترین لپ تاپ باید به آن دقت کنید را برای شما بیان می‌کنیم.

فاکتورهای مهم برای انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ

برای انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ، فاکتورهای مهمی وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید. این فاکتورهای مهم شامل قدرت پردازنده، حافظه رم دستگاه، کارت گرافیک، ظرفیت هارد، میزان ظرفیت باتری، کیفیت صفحه نمایش، وزن و ابعاد و همچنین قیمت و هدف شما از خرید لپ تاپ می باشد.

قدرت پردازنده

همه کارهایی که کامپیوترها انجام می دهند توسط پردازنده آن کنترل می‌شود. هر چه سرعت پردازنده پایین‌تر باشد سرعت کارکرد لپ تاپ هم پایین‌تر خواهد بود. پس دانشجویان مهندسی و همه کسانی که از لپ تاپ انتظارات بالایی دارند در خیر بهترین لپ تاپ باید به مشخصات پردازنده توجه ویژه‌ای داشته باشند.

حافظه رم

رم حافظه کوتاه مدتی است که سیستم از آن برای دسترسی سریع به اطلاعات مختلف استفاده می کند. برای تهیه بهترین لپ تاپ باید توجه کنید هر چقدر مقدار رم بالاتر باشد می توان برنامه های بیشتری را به طور همزمان اجرا کرد. 

کارت گرافیک

برای دانشجویانی که در رشته‌هایی مانند گرافیک و طراحی صنعتی تحصیل می‌کنند و نیاز به طراحی با لپ تاپ دارند در خرید بهترین لپ تاپ باید به مشخصات کارت گرافیک دقت ویژه‌ای داشته باشند.

ظرفیت باتری

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین لپ‌تاپ میزان نگهداری باتری و شارژدهی آن است. برای دانشجویان به این دلیل که نیاز به استفاده از لپ‌تاپ در محیط‌های کاری مختلف دا رند و نمی‌توانند مدام آن را به برق متصل کنند، بهترین لپ تاپ برای آنها باید ظرفیت باتری بالایی داشته باشد.

سایز و وزن

اگر نیاز به حمل و نقل همیشگی لپ تاپ دارید، باید برای انتخاب بهترین لپ تاپ مدلی را انتخاب کنید که سایز و وزن کمی داشته باشد.

قیمت لپ تاپ

یکی از مهم ترین فاکتورهای قیمت لپ تاپ است. با توجه به اینکه در سالهای اخیر قیمت لپ تاپ به شدت بالا رفته است، انتخاب بهترین لپ تاپ مخصوصا مدل های حرفه ای تر که مناسب دانشجویان مهندسی است قیمت بالایی دارد و شاید خیلی از افراد نتوانند هزینه آن را به طور یکجا پرداخت کنند.

همانطور که در ابتدای این مقاله نیز اشاره کردیم برای رفع این مشکل امکان خرید لپ تاپ قسطی از برخی از فروشگاها نیز فراهم است. در ادامه یکی از فروشگاه‌های معتبر با امکان خرید لپ تاپ قسطی را به شما معرفی می‌کنیم.

شرایط خرید لپ تاپ قسطی از فروشگاه لوتوس لپ تاپ

فروشگاه لوتوس لپ تاپ به جهت کاهش دغدغه هموطنان به خصوص دانشجویان و دانش آموزان عزیز شرایط خرید لپ تاپ قسطی را فراهم کرده است. در این فروشگاه شما می توانید با استفاده از سه روش لپ تاپ قسطی خریداری نمایید. یک روش خرید لپ تاپ قسطی با ارائه چک شخصی یا کارمندی است. 

روش دیگر خرید لپ تاپ قسطی با ارائه گواهی کسر از حقوق است. روش دیگر با ارائه سفته به میزان مبلغ لپ تاپ است. شما می‌توانید از امکانات خرید لپ تاپ قسطی فروشگاه لوتوس لپ تاپ (https://lotuslaptop.com) بهره مند شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha