• چهارشنبه / ۵ آبان ۱۴۰۰ / ۲۰:۲۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400080503964
  • خبرنگار : 71649

گل‌محمدی: درگیری‌های ذهنی زیادی داریم/ این شرایط در شان پرسپولیس نیست

گل‌محمدی: درگیری‌های ذهنی زیادی داریم/ این شرایط در شان پرسپولیس نیست

سرمربی پرسپولیس گفت: درگیری‌های ذهنی زیادی داریم که قابل گفتن نیست و امیدوارم شرایطی را به وجود بیاورند که از این وضعیت بیرون بیاییم.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل نساجی اظهار کرد: بازی سختی را پیش‌بینی می‌کردم و به بازیکنانم این را گفتم. هر چند بازی خانگی بود اما کار سختی داشتیم. خداراشکر اولین سه امتیاز خانگی را به دست آوردیم. امیدوارم این روند را بتوانیم ادامه دهیم اما مشکلات عجیب و غریبی داریم اما بچه‌ها با تمام کمبودهای‌شان دارند تلاش می‌کنند. درگیری‌های ذهنی زیادی داریم که قابل گفتن نیست و امیدوارم شرایطی را به وجود بیاورند که از این وضعیت بیرون بیاییم. این شرایط در شان پرسپولیس نیست که بخواهد در این شرایط گیر کند.

او در پاسخ به سوالی درباره جذب بازیکن خارجی ادامه داد: اگر نیاز شد به بازیکن خارجی هم فکر می‌کنیم اما فعلا شرایط به شکلی است که حتی مخارج روزانه را هم نمی‌توانیم تامین کنیم. ابتدا باید بدهکاری‌مان حل شود و باتوجه به بسته بودن پنجره نقل‌ و انتقالاتی‌مان، مشکل قانونی داریم. بعد از آن اگر پولی باشد برای تیم باید خرج می‌شود اما در هر صورت دوست داریم تیم را تقویت کنیم. در این شرایط که همه بازیکن خارجی می‌گیرند به این نتیجه رسیدیم که فقط تیم ما است که نمی‌گذارند بازیکن خارجی بگیرد. امیدوارم شرایط برای همه برابر باشد.

گل محمدی هم‌چنین در نشست خبری پس از بازی عنوان کرد: شروع بازی خوب نبودیم اما رفته رفته تیم‌مان بهتر شد و توانستیم خودمان را بهتر پیدا کنیم. گل زدیم و در انتهای نیمه اول خیلی خوب کار کردیم. البته از نیمه اول زیاد راضی نبودیم اما در نیمه دوم بازی بهتری را دیدیم. دو تیم تحت تاثیر همدیگر بودند چون هر دو تیم دوست داشتند فشار زیادی به هم وارد کنند و فضای کمی به تیم مقابل می‌دادند. این باعث می‌شد بازی درگیرانه و فیزیکی باشد و بیش‌تر در میانه زمین این اتفاق بیفتد. از نتیجه راضی‌ام اما دوست داشتم نمایش بهتری از خود نشان می‌دادیم.

او ادامه داد: ما دوست داریم تیم‌مان هجومی بازی کند اما تحت فشار حریف بودیم. بازی جلوی نساجی سخت بود چون پرفشار بازی می‌کردند. نساجی برای هر تیمی دردسر ایجاد می‌کند. در رابطه با مشکلات زیاد نمی‌خواهیم صحبت کنیم و سعی می‌کنیم صبورتر باشیم اما امیدوارم از این مساله سوء استفاده نکنند. شرایطی که داریم بسیار خاص است و وضعیت تیمی که ۵ بار قهرمان شده، نباید به این صورت باشد. شاید باور نکنید تا امروز چند درصد از طلب‌مان را گرفتیم. هیچ درصدی را در این فصل هنوز نگرفتیم.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد داور بازی گفت: در صحنه‌ای که کارت زرد گرفتم اعتراض خاصی نکردم اما داور به نظرم عجله کرد. البته به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۰۵ ۲۱:۲۵

در شهر کورها یک چشم پادشاست،تو این لیگ صدبار هم قهرمان بشین افتخار نداره چون تیم ها همه بحران زده و بی کیفیت هستن،عیار شما خارج از مرز معلوم میشه که خب دیدیم سطح فوتبال ما با بقیه رو،البته مشکل پرسپولیس خودیه و خودگردان را تدبیر نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۰۷ ۱۲:۲۰

آرزوی موفقیت