• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403022619642
  • خبرنگار : 50589

خطیبی: غیرت و تعصب من را خیلی‌ها ندارند/ شرایط تراکتور خوب نیست

خطیبی: غیرت و تعصب من را خیلی‌ها ندارند/ شرایط تراکتور خوب نیست

ایسنا/آذربایجان شرقی پیشکسوت تراکتور با بیان اینکه این تیم در شرایط خوبی قرار ندارد، گفت: تراکتور در حال حاضر می‌تواند قهرمان جام حذفی شود.

رسول خطیبی در جریان دیدار دوستانه برگزار شده به یاد مرحوم رضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره فاصله‌ گرفتنش از فوتبال اظهار کرد: از خیلی موارد ناراحتم و اگر صحبت کنم باید خیلی چیز ها را بگویم. آقای میثاقی و آقای میر در برنامه ورزشی تلوزیون هم از من دعوت کردند اما می‌خواهم به موقع صحبت کنم. از صنعت نفت و سایپا پیشنهاد داشتم و خواستم این چند بازی تمام شود و بعد تصمیم‌گیری کنیم. شغل من سرمربی‌گری است.

او درباره اینکه می‌خواهد مربیگری کند گفت: می‌خواستیم تیم فوتبالی را در تبریز بنا کنیم که دوستان کمک کردند یک یادگار هم برای فوتبال آذربایجان گذاشتیم و امروز در لیگ یک هم تیم داریم. فوتبال شهر ما به سمت و سویی می‌رود که همه می‌دانند چه خبر است. در خوزستان و کرمان چند تیم در لیگ‌برتر و لیگ یک حضور دارند ولی متاسفانه در شهر ما فقط تراکتور است. امیدوارم مسئولان برای احیا ماشین سازی هم تلاش کنند و بلاخره تیمی تشکیل دهند که احیا شود.

او ادامه داد: الحمدلله که تیم مس سونگون را در لیگ یک داریم  من به خاطر آن تیم آمدم ولی قانع نیستم برای فوتبال تبریز ولی الان نمی‌خواهم صحبت کنم. آرزویم این است که تراکتور قهرمان جام حذفی شود و حداقل دل هواداران شاد شود.

پیشکسوت تراکتور درباره شرایط این تیم گفت: من اعتقاد دارم شرایط تراکتور خوب نیست. برای صحبت درباره این شرایط نامناسب باید زمان بیشتری برای صحبت کردن داشته باشیم. ولی تراکتور درحال حاضر می‌تواند جام حذفی را بگیرد. مهم نیست چه کسی بالاسر تیم است و مهم گرفتن جام است که انشاالله همه کمک کنیم که این قهرمان مسجل شود.

او درباره اینکه گفته می‌شد احتمال دارد به باشگاه سپاهان برود گفت: به خاطر افتتاح موزه به باشگاه سپاهان رفته بودم و بعدا آقای نیکفر به من پیشنهاد دادند به عنوان مدیرفنی در این باشگاه حضور پیدا کنم ولی خب ۳-۲ هفته بعد با تراکتور فازی داشتند و من گفتم هفته بعد با تیم شهر من بازی دارید و انشاالله فصل تمام شود و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

خطیبی درباره خبری مبنی بر اینکه احتمال دارد او فصل بعد مدیرعامل یک باشگاه لیگ‌برتری شود مطرح کرد: شغل اصلی من سرمربی‌گری است ولی برای تبریز اگر اختیار تام داشته باشم حضور پیدا می‌کنم. در مس سونگون اختیار تام گرفتم یعنی از تهران برای من تصمیم نمی‌گرفتند و خودم تصمیم گرفتم و در هر ۱۰ رشته مقام آوردیم که بی‌سابقه است‌. خیلی از مدیران باید ۱۰ سال مدیریت کنند که مقام‌های ۹ ماه مدیریت من را به دست بیاورند. غیرت و تعصبی که من دارم، خیلی‌ها ندارند و من برای تبریز حتی پست تدارکات را هم قبول می کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۷ ۰۸:۵۹

از نظر تعصب به شهر و زادگاه خطیبی نفر اول است.کاش آقای زنوزی از خطیبی بیشتر استفاده میکرد حتی برای مدیر عاملی تراکتور.

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۷ ۱۵:۳۳

استاد تا تراکتور شما رو داره غم نداره خیلی مردی

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۸ ۱۹:۵۷

رسول💛💛