• پنجشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400080604149
  • خبرنگار : 30054

ام‌تی‌ان، دومین اپراتور ارتباطی در بین کارفرمایان برتر جهان شناخته شد

ام‌تی‌ان، دومین اپراتور ارتباطی در بین کارفرمایان برتر جهان شناخته شد

گروه ام‌تی‌ان، دارندۀ ۴۹ درصد از سهام «ام‌تی‌ان ایرانسل»، جایگاه دومین اپراتور ارتباطی در فهرست کارفرمایان برتر جهان را به دست آورد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایرانسل، در رتبه‌بندی جدید مجلۀ اقتصادی «فوربز (Forbes)» از برترین کارفرمایان جهان در سال ۲۰۲۱ میلادی، گروه ام‌تی‌ان (MTN Group) موفق شده تا در میان اپراتورهای ارتباطی، در مقام دوم و در میان شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات ارتباطی (Telecommunications Services, Cable Supplier)، در جایگاه سوم جهانی قرار گیرد.

ام‌تی‌ان در این فهرست، که شامل رتبه‌بندی ۷۵۰ شرکت بین‌المللی حائز بیشترین امتیاز در زمینه‌های کاری مختلف است، با ۹ پله صعود نسبت به رده‌بندی قبلی، در میان اپراتورهای ارتباطی، پس از شرکت «دویچه تله‌کام» و بالاتر از شرکت‌هایی مانند «اورنج»، «گروه تیم»، «کی‌تی»، «ورایزن»، «وودافون»، «گروه بی‌تی» و… قرار گرفته است.

در میان شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات ارتباطی حاضر در این فهرست نیز، ام‌تی‌ان، پس از شرکت‌های «هوآوی» و «دویچه تله‌کام»، در رتبۀ سوم قرار گرفته و جایگاهی بالاتر از شرکت‌هایی مانند «نوکیا» و «اریکسون» را به دست آورده است.

رتبه‌بندی مجلۀ فوربز، بر اساس نظرسنجی از ۱۵۰هزار نفر از کارکنان تمام وقت و پاره وقت شرکت‌های بین‌المللی به دست آمده است. در این نظرسنجی، با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا و نوع مواجهۀ شرکت‌ها با این پدیدۀ جهانی، از کارمندان شرکت‌های مختلف، در ۵۸ کشور جهان، خواسته شده بود تا مؤسسه‌ها و شرکت‌های بین‌المللی را بر اساس جنبه‌هایی مانند وجهه، تأثیرگذاری اقتصادی، توسعۀ استعدادها، مسؤولیت اجتماعی، ایجاد فرصت‌های برابر برای همۀ کارکنان و… ارزیابی کنند. ۷۵۰ شرکتی که بالاترین امتیاز را در نظرسنجی به دست آوردند، در این رتبه‌بندی قرار گرفتند.

ام‌تی‌ان، سهامدار ۴۹ درصدی «ام‌تی‌ان ایرانسل» که در حال حاضر در ۲۱ کشور جهان رسماً در حال فعالیت است، طی سال اخیر میلادی، با اجرای استراتژی جدید خود، موسوم به «Ambition 2025»، تلاش کرده تا با انجام اقداماتی مانند ارائه مهارت‌های مختلف به کارکنان، ایجاد یک محل کار دلپذیر و منعطف با توجه به شرایط کرونایی، کمک به ایجاد محیطی پایدار و… کیفیت خدمات خود را ارتقا دهد. همچنین از آنجا که ارتباطات حضوری مردم در زمانۀ حاضر، دچار محدودیت شده است، سعی کرده تا بتواند مردم را بیش از پیش و بهتر از قبل، با یکدیگر مرتبط کند، ارتباط شرکت‌ها را با مشتریانشان حفظ کند و ضمن تداوم ارائۀ خدمات ضروری، نوآوری و عرضۀ خدمات جدید را نیز امکان‌پذیر سازد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha