• شنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۰ / ۱۷:۳۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400091309988
  • خبرنگار : 30054

استخدام پردرآمدترین شغل های فروش و بازاریابی

استخدام پردرآمدترین شغل های فروش و بازاریابی

استخدام کارشناس فروش و کارمند واحد بازاریابی و بازرگانی همیشه در لیست پرتقاضاترین آگهی های استخدامی قرار دارد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام کاران، در این مقاله کاران می توانید درباره پردرآمدترین شغل های حوزه فروش و بازرگانی بیشتر بدانید و آگهی های استخدام فروش و بازاریابی را ببینید.

بازار استخدام کارشناس و مدیر فروش و بازاریابی

از آنجا که انواع شغل های فروش و بازاریابی در تمام شرکت ها و سازمان های تجاری مورد نیاز است استخدام کارمندان حوزه فروش و مارکتینگ همیشه بازار گرمی دارد. درآمد و حقوق یک کارشناس بازرگانی و فروش و حتی مدیر فروش در دو بخش پرداخت می شود: حقوق ثابت و پورسانت؛ حقوق ثابت برمبنای حقوق پایه وزارت کار و پورسانت براساس میزان فروش ماهیانه پرداخت می شود.

برای اینکه در شغل های حوزه فروش و بازرگانی استخدام شوید می توانید فارغ التحصیل یکی از رشته های دانشگاهی مثل مدیریت فروش و بازاریابی باشید. البته خیلی از حرفه ای ترین کارشناسان و مدیران فروش، تحصیلات دانشگاهی مرتبط ندارند؛ آنها صرفا در دوره های آموزشی بازرگانی و فروش شرکت کرده اند و بیشتر در محیط کار اصول فروش و بازاریابی را تجربه کرده اند.

استخدام کارمند فروش

وظیفه یک کارشناس فروش، معرفی و ترغیب مشتریان برای خرید یک محصول است. کارشناسان فروش در ارتباط با واحد بازاریابی به صورت حضوری و یا تلفنی  و حتی به صورت آنلاین فرایند فروش را انجام می دهند. یک کارشناس فروش، باید توانایی معرفی و فروش محصولات و خدمات را داشته باشد.  تمام آگهی های استخدام کارشناس فروش را ببینید. اگر می خواهید درباره شرح کامل وظایف و مهارت های کارشناس فروش بدانید به مجله کاران در karan.ir سر بزنید.

استخدام بازاریاب

استخدام کارشناس بازاریابی یا مارکتینگ یکی از پرتقاضاترین مشاغل حوزه بازاریابی و فروش در شرکت ها و سازمان هاست. یک کارشناس بازاریابی، مسئول اصلی‌ترین کار بازاریابی یعنی کشف ارزش محصول یا خدمات و معرفی و تبلیغ آن برای فروش است. کارشناس بازاریابی سعی می کند پل ارتباطی مناسبی بین نیاز مشتری، بازار هدف و محصول یا خدمات شرکت ایجاد کند.

درباره شرح وظایف و مهارت های یک بازاریاب می توانید در سایت کاران بخوانید.

استخدام پردرآمدترین شغل های فروش و بازاریابی

استخدام مدیر فروش

استخدام مدیر فروش یکی از کلیدی ترین و در عین حال پیچیده ترین استخدام های حوزه بازرگانی است. یک مدیر فروش می تواند باعث موفقیت تجاری یک شرکت شود یا برعکس با عملکرد ضعیفش جلوی درآمدزایی را بگیرد. وظیفه اصلی مدیر فروش، مدیریت و رهبری تیم فروش متشکل از چند کارشناس برای توسعه عرضه محصولات و خدمات تولیدی یک شرکت است. برای اینکه به عنوان مدیر فروش استخدام شوید حتما لازم است کل فرآیند تعیین هدف، برنامه‌ریزی، بودجه بندی، اجرا و ساماندهی فرآیند فروش، کنترل و ارزیابی نتایج آموزش، ایجاد انگیزش و ارزیابی کارکنان بخش فروش  را بدانید و بر تیم فروش نظارت کنید.  آگهی های استخدام مدیر فروش از تمام کاریابی ها را ببینید.

استخدام پردرآمدترین شغل های فروش و بازاریابی

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتال، یکی از مشاغل جدید حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که وارد حوزه کاری مشاغل  بازرگانی شده است. کارشناس دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده، حرفه و تخصصی است که وظیفه اش استفاده از فناوری ها و ابزارهای دیجیتال برای بازاریابی و اطلاع رسانی است. یک دیجیتال مارکتر یا همان کارشناس دیجیتال مارکتینگ، به کمک ابزارهای دیجیتال مثل وب سایت ها، شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن ها و.. برای افزایش فروش و برندسازی یک کسب و کار تلاش می کند. اگر علاقمندید با شرح وظایف و مهارت های موردنیاز یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید مجله کاران با آدرس https://karan.ir/magazine به شما کمک می کند. لینک آگهی های استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ را ببینید.

استخدام کارشناس بازرگانی

یک کارشناس بازرگانی متناسب با حیطه کاری خود وظایف متعددی دارد و موظف است تمام امور مربوط به خرید، فروش، ارزیابی تامین کنندگان و پیگیری قراردادهای فروش را انجام دهد.

کارشناسان بازرگانی باید بتوانند با مشتریان و افرادی که در تماس هستند ارتباط خوبی برقرار کنند. آنها باید قدرت کلام بالایی داشته باشند تا در امور مربوط به حوزه کاری خود موفق شوند.

درباره شرح وظایف و مهارت های کارشناس بازرگانی می توانید در سایت کاران بخوانید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.