• سه‌شنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400091612390
  • خبرنگار : 30054

ویژه کسب و کارها؛ کارگاه تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی

ویژه کسب و کارها؛ کارگاه تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی

کارگاه تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی توسط اداره بازرگانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) طی هفته پایانی آذرماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، افزایش چشمگیر تاثیر بازاریابی محتوایی بر الگوهای خرید و مصرف مشتریان، این ضرورت را برای صاحبان کسب و کارها ایجاد کرده تا بیش از گذشته با مفاهیم این حوزه آشنا شوند.

اداره بازرگانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با هدف انتقال تجربه و دانشی کارگاه تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی را برای نمایندگان کسب و کارها طراحی کرده است. در این کارگاه به مباحث زیر پرداخته می‌شود:
* گام به گام تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی
* برقراری ارتباط موثر با مخاطب/ مشتری
* انواع تکنیک‌های تولید محتوا
* پرتکرارترین سوژه‌ها و جذاب‌ترین عناوین
* استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های اجتماعی
* آشنایی با شاخص‌های ارزیابی

این کارگاه به صورت مجازی برگزار می‌شود. حضور در این کارگاه برای نمایندگان شرکت‌ها و کسب و کارهای ایرانی رایگان است.

علاقمندان می‌توانند برای تکمیل فرایند ثبت‌نام خود وارد این صفحه شودند.

به شرکت‌کنندگانی که دوره را با موفقیت سپری کنند، گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.