• شنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۸:۲۷
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1400121410083
  • خبرنگار : 90111

دلیل راه‌یابی زود هنگام ایران و کره به جام‌جهانی به روایت سایت عربی

دلیل راه‌یابی زود هنگام ایران و کره به جام‌جهانی به روایت سایت عربی

سایت عربی کوره از دلیل راه‌یابی زود هنگام ایران و کره‌جنوبی به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر سخن به میان آورد.

به گزارش ایسنا،تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در گروه A انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با قرار گرفتن به ترتیب در رده اول و دوم جواز صعود به جام‌جهانی را به دست آوردند.

ایران و کره صعود زود هنگامی به جام جهانی داشتند این درحالی است که سوریه وداع زود هنگامی داشت و سه تیم امارات، لبنان و عراق هم برای کسب جایگاه سوم و حضور در پلی آف تلاش می‌کنند.

سایت عربی کوره از دلیل راه‌یابی زود هنگام ایران و کره جنوبی به جام جهانی ۲۰۲۲ سخن به میان آورد و نوشت: "ایران و کره‌جنوبی از نظر فنی در بهترین شرایط خود قرار نداشتند و این به خاطر تغییرات گسترده در ترکیب دو تیم و اضافه شدن بازیکنان جدید بود، با این حال آنها به خاطر سطح کیفی پایین تیم های عربی حاضر در گروه آنها توانستند صعودی راحت به جام‌جهانی داشته باشند. هیچ‌کدام از تیم‌های عربی این گروه نتوانستند برابر کره جنوبی و ایران به پیروزی دست پیدا کنند".

این سایت در ادامه نوشت: "تیم های عربی گروه A تغییرات زیادی داشتند و این باعث شد تا از ثبات لازم برخوردار نباشند. ایران و کره جنوبی به خاطر تجربه بازیکنان سرشناس خود که در لیگ های معتبر اروپایی بازی می‌کنند توانستند زود به جام جهانی راه پیدا کنند، این درحالی است که چیزی از بازیکنان سرشناس تیم های عربی این گروه ندیدیم".

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۲:۲۵

در واقع سه تا از تیم های همگروه ما کشورهای جنگ زده هستند که روال عادی فوتبال مثل برگزاری مسابقات تیمهای پایه یا حتی لیگ منسجم رو ندارن.عراق هنوز درگیر گذر از ویرانگری آمریکا و داعشه.سوریه که متاسفانه چندپاره شده و از جنگ و تحریمهای اقتصادی شدید رنج میبره.لبنان درگیر جنگ اقتصادی شدیده و بعد از انفجار بندر بیروت اقتصادش نابود شده.در واقع تنها رقیب ایران و کره که شرایط عادی داشت امارات بود.امارات علیرغم اینکه از نظر تجهیزات و امکانات ورزشی و فوتبالی خیلی اوضاع خوبی داره ولی از فقر استعداد و بازیکنان با کیفیت رنج میبره.در واقع اگه ایران و کره صعود نمیکردن باید خیلی شگفت زده می شدیم.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۶ ۰۱:۲۹

دلیل نمیشه برادر چون عراق قبلا تو اوج جنگ با آمریکا تونست قهرمان بشه و لبنان و سوریه هم قبلا سابقه بردن مارو تو سخت ترین شرایطشون داشتن مهمترین دلیل موفقیتمون دقیقا همون چیزی بود که تو متن گفته شد، شما اگه 10 سال پیشو به خاطر بیارید که کی روش وقتی اومد ایران سطح بازیکنای ایرانو دید و داشت نحوه درست پاس دادنو تو روزای اول حضورش به بازیکنا یاد میداد متوجه میشی که ما چقدر پیشرفت کردیم و پیشرفت همین ستاره های این روزهامونو مدیون ایشونیم چون اگه نبود نهایت بازیکنی مثل طارمی میشد مثل خیلی از بازیکنایی که فوتبالشونو توی تیمای عربی حدر دادن و استعدادشونو سوزوندن، بهتره عمیق تر و دقیق تر به داشته های قبل و الانمون بکنیم چون فوتبال تیمای عربی نسبت به قبل تغییر نکرده و این ماییم که خیلی تغییر کردیم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۰۴:۲۶

دقیقا درستِ منم از روز اول پیش بینی میکردم + همین کشورا حق میزبانی در کشور خودشان را نداشتند.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۰۷:۱۷

ایران مثل تیمها ی عربی با کره جنوبی به جام جها نی سعود کنند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۸ ۰۳:۱۶

همه چیز که به جمعیت نیس عزیز. اگه به جمعیت بود الان هندوستان باید میشد بهترین دنیا الان شاهرخ خان امیتا باجن یک شوت میزدن هشت ده کشور دنیا را سوراخ میکردن و یا چین که فوتبال شاولی واقعی اگ داشتن😢😢 بی خیال داداش فوتبال را جمعیتی نبینید که کار دستمون میشه؟¿

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۱۰:۰۳

درست میگه حریفا خیلی ضعیف بودن کشورهای عربی فقط باشگاهی خوبن اونم بخاطر بازیکنان خارجی البته با جمعیت کمی که دارن طبیعیه مثل ایران صد میلیون که نیستند