• سه‌شنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401081711930
  • خبرنگار : 30188

ساخت فیلتر هوا، تولید دستگاه تصفیه هوا و فیلتر باکس

ساخت فیلتر هوا، تولید دستگاه تصفیه هوا و فیلتر باکس

با شروع پاییز، همزمان با آلوده شدن هوا و اطلاع‌رسانی وسیع رسانه‌ها در مورد اثرات خطرناک آلودگی هوا و همینطور درخواست زیاد دستگاه‌های تصفیه هوا، بسیاری از شرکت‌های بازرگانی اقدام به واردات و یا مونتاژ دستگاه‌های تصفیه هوا می‌کنند. وضعیت حاضر نشان می‌دهد که بسیاری از شرکت‌های فعال در زمینه تصفیه هوا ثابت قدم نبوده و با استفاده از امکانات موجود اقدام به حضور در بازار دستگاه‌های تصفیه هوا و فیلترها کرده و بعد از مدتی بدون انجام تعهدات خود، خریداران را با دستگاهی بدون خدمات پس از فروش و قطعات مصرفی مانند فیلترهای تعویضی و قطعات اصلی دیگر بلاتکلیف رها کرده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت چرمه شیز، بدون پرداختن به این موضوع که علت عدم فعالیت این افراد یا شرکت­‌ها چه می­‌تواند باشد با مشکلی مواجه هستیم که بسیاری از خریداران مالک دستگاهی گران قیمت می‌باشند که به علت نبودن و یا نداشتن فیلتر عملاً تبدیل به وسیله‌ای بی‌مصرف شده است و در صورتی که فیلتری مناسب داشته باشد به وسیله‌ای کارآمد در مقابل آلودگی هوا تبدیل خواهد شد.

ساخت فیلتر هوا، تولید دستگاه تصفیه هوا و فیلتر باکس

شرکت چرمه شیز تولیدکننده گریدهای مختلف فیلتر هپا و دستگاه­‌های تصفیه هوا با اطلاع از این مشکل و با علم به اینکه هر کدام از شرکت‌های سازنده، فیلتر دستگاه خود را با ابعادی متفاوت با فیلتر دستگاه تصفیه هوای دیگر شرکت‌ها عرضه می­‌کند اقدام به طراحی قطعه­‌ای برای تبدیل و جایگزینی (Converter) فیلترهای استاندارد موجود با فیلتر­های ناموجود نموده است.

اگر موفق به پیدا کردن فیلتر دستگاه تصفیه هوا خود نمی­‌شوید برای ساختن و تولید فیلتر دستگاه تصفیه هوا خود با شرکت چرمه شیز تماس بگیرید و در صورتی که از میان 40 سایز مختلف فیلترهای استاندارد هپا و کربن‌اکتیو و...، فیلتر مورد نظر خود را نیافتید، بخش ساخت فیلتر شرکت با بهره‌گیری از تکنولوژی 3D فریم قابل تبدیل فیلتر شما را یکبار برای تعویض دائمی فیلتر دستگاه شما ساخته و راه­‌اندازی می­‌کند. از دیگر خدمات شرکت چرمه شیز ساخت و تولید باکس‌های فیلتر (Filter box) و دستگاه تصفیه هوا برای استفاده در موارد خاص بیمارستانی و آزمایشگاه‌ها (Clean room) و مصارف صنعتی و اماکن عمومی می­‌باشد، که پس از اندازه­‌گیری نوع و مقدار آلاینده و بازدید از محل توسط کارشناسان شرکت طراحی و انجام می­‌گیرد.

ساخت فیلتر هوا، تولید دستگاه تصفیه هوا و فیلتر باکس

قبل خرید دستگاه تصفیه هوا به چند نکته مهم دقت فرمائید.

  1. بعضی از برندهای معروف تصفیه هوا توسط یک کارخانه بزرگ اصلی مثل Neotec طراحی و ساخته شده‌اند، بنابراین با اطلاع از این موضوع می‌توانید از فیلترهای جایگزین و یا گرید بالاتر همان سازنده برای دستگاه خود استفاده کنید. مانند دستگاه‌های ایرپروس (Airproce)، هون فرش (Heaven Fresh) و نئوتک (Neotec) و Air buttler که همگی محصول کمپانی نئوتک می‌باشند.
  2. تأئیدیه‌ها و گواهی‌نامه­‌های استاندارد دستگاه‌های تصفیه هوا را از سایت اصلی کشور تولید کننده بررسی و به تاریخ ساخت توجه کنید.
  3. مهمترین نکته برای پیش­گیری از خرید دستگاه‌های استوک و فاقد خدمات پس از فروش مراجعه حضوری به شرکت فروشنده می­‌باشد. با دیدن محل فروش دستگاه و چند سوال اساسی و بررسی جواب‌ها می‌توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش در آینده اطمینان حاصل کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش خدمات پس از فروش شرکت چرمه شیز مراجعه و یا با کارشناسان ما به صورت تلفنی با شماره تماس‌های 88613903 -021 و  8-88055727-021 مشاوره دریافت نمایید.    

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha