• شنبه / ۵ آذر ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401090502974
  • خبرنگار : 30188

رزرو ویلا در متل قو با بهترین قیمت‌ها در پاییز 1401

رزرو ویلا در متل قو با بهترین قیمت‌ها در پاییز 1401

بین ده‌ها شهر در استان مازندران، متل قو جایی خاص و دوست داشتنی است که به پاتوق لاکچری بازها تبدیل شده. چون متل قو شهر گران قیمتی محسوب می‌شود، خیلی‌ها توانایی خرید ویلا در این شهر را ندارند و ترجیح می‌دهند در صورتی که تعطیلات خود را بخواهند در متل قو سپری کنند، ویلایی متناسب با بودجه و امکاناتی که می‌خواهند را رزرو کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از باباسفر، قبل از اینکه بهترین راه برای اجاره ویلا در متل قو را بگوییم، ببینیم در این شهر چه ویلاهایی می‌توان رزرو کرد و شرایط رزرو ویلا در متل قو هم به چه صورت است.

اجاره روزانه ویلا در متل قو از سوئیت تا پنت هاوس

متل قو یک شهری ساحلی محسوب می‌شود. در شهرهای ساحلی استان مازندران، در اغلب موارد مردم چون بیشتر تمایل دارند در نزدیکی دریا اقامت داشته باشند، تقاضا برای اجاره ویلا ساحلی بالا است و به طبع آن، هر چقدر ویلاها به ساحل نزدیک تر باشند از قیمت‌های بالاتری هم برخوردار هستند. این موضوع در شهر متل قو هم صدق می‌کند اما جاهایی هستند مثل چالوس و نوشهر که چون طبیعتی بی‌نظیر دارند، مردم بیشتر تمایل دارند در بخش جنگلی اقامت داشته باشند. با توجه به موردی که گفته شد، به این نتیجه می‌رسیم در شهر متل قو هر چقدر از ساحل فاصله بگیریم، با ویلاهای ارزان قیمت‌تری مواجه خواهیم شد البته استثناء هم هست و چون برج‌های عظیم‌زاده شلوغ‌ترین منطقه متل قو محسوب می‌شوند، ویلاهای نزدیک به این برج هم قیمت‌های بالایی دارند.

می‌شود گفت تقریباً برای اجاره ویلا در متل قو همه جور ویلایی هست از سوئیت‌های ارزان قیمت تا باغ‌ها و باغ ویلاهای لوکس. حتی تعداد انگشت شماری پنت هاوس هم در این شهر به صورت روزانه اجاره داده می‌شوند که قیمت‌هایی نجومی دارند. اما بیشتر ویلاهای متل قو مجهز به استخر هستند و چون با یک شهری ساحلی طرف هستیم، اکثرشان استخر سرپوشیده دارند که در فصل زمستان، بازارشان حسابی داغ می‌شود.

رزرو ویلا استخردار در متل قو و نکات مهم

متل قو از معدود شهرهای شمالی کشور است که گردشگرانش بیشتر تمایل دارند ویلایشان دارای استخر هم باشد. اگر برای اجاره ویلا استخردار در متل قو به دنبال ویلایی با استخر روباز هستید، این نکته را در نظر بگیرید متل قو تعداد انگشت شماری ویلای استخر روباز دارد و این ویلاها علاوه بر اینکه ویلاهای لوکس و گران قیمتی هستند، معمولاً هم استخر روباز دارند و هم استخر سرپوشیده اما امکانات و شرایط استخر سرپوشیده به مراتب بهتر است.

همانند سایر اقامتگاه‌ها، برای اجاره ویلا استخردار ارزان در متل قو هر چقدر به بخش جنگلی نزدیک‌تر شوید، ویلاهای خوش قیمت‌تری پیدا خواهید کرد و از طرفی، حتماً نیازی نیست که ویلا رزرو کنید چون بیشتر آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی متل قو هم بخاطر اینکه آپارتمان‌های لوکس محسوب می‌شوند، دارای استخر سرپوشیده به همراه سونا و جکوزی هم هستند. لازم به ذکر است در فصل زمستان تمامی ویلاهای استخردار و حتی آپارتمان‌های مجهز به استخر سرپوشیده دارای استخری آبگرم می‌شوند.

رزرو ویلا در متل قو با بهترین قیمت‌ها در پاییز 1401

رزرو ویلا در متل قو از سایت باباسفر

شکی نیست که متل قو از جمله محبوب‌ترین شهرهای استان مازندران است. همیشه در روزهای آخر هفته، تعطیلات چند روزه و حتی ایام خاص سال مانند عید نوروز، ترافیک‌های سنگینی را در جاده چالوس می‌بینیم و مقصد بسیاری از این مسافران هم متل قو است. در این ایام، پیدا کردن ویلا در متل قو با قیمت مناسب و امکاناتی که مد نظر دارید کاری دشوار و زمان‌بر خواهد بود بخصوص اگر قرار باشد به روش سنتی عمل کنید و زمانی که وارد شهر شدید به دنبال ویلا باشید چون بسیاری پیش از شما وارد شهر شده‌اند و ویلاهای خوب را اجاره کرده‌اند یا از طریق سایت باباسفر از یک ماه قبل اقامتگاهی که مدنظر داشتند را رزرو کردند.

سایت باباسفر که پلتفرم اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران است، برای گردشگران اقامتگاه‌های متنوعی را در شهر متل قو ارائه داده. در سایت باباسفر پس از اینکه تاریخ ورود و خروج و تعداد نفرات را انتخاب کردید، تمامی ویلاهایی که در متل قو به صورت روزانه اجاره داده می‌شوند نمایش داده خواهند شد و شما می‌توانید بین صدها اقامتگاه در این شهر هر کدام را که می‌خواهید راحت رزرو کنید. اما چون تعداد ویلاها بسیار زیاد است، سایت باباسفر برای سهولت کار فیلترهای مختلفی را برای انتخاب قرار داده از جمله امکانات ویلا، موقعیت ساحلی یا جنگلی، نوع اقامتگاه که آپارتمان باشد یا حتی باغ و غیره و با انتخاب آن‌ها، پروسه انتخاب و رزرو ویلا سریع‌تر هم خواهد شد.

در سایت باباسفر تمامی ویلاها و اقامتگاه‌هایی که در متل قو اجاره داده می‌شوند با بهترین قیمت‌ها قرار داده شده و اگر به فکر اجاره ویلا ارزان در متل قو هستید، روی باباسفر می‌توانید حساب کنید. در ضمن از زمان ورود به سایت تا هنگام خروج از ویلا، شما همواره از پشتیبانی 24 ساعته باباسفر هم برخوردار خواهید شد. راستی اگر هم قرار است با دوستان یا خانواده برنامه سفر به متل قو بچینید و می‌خواهید خیالتان از بابت اقامتگاه راحت باشد، در سایت باباسفر این امکان را دارید از یک ماه قبل اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha