• سه‌شنبه / ۸ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1401090805125
  • خبرنگار : 71613

لیگ ملتهای منطقه‌ مرکزی آسیا

گزارش کنفدراسیون آسیا از مصاف والیبالیست‌های جوان ایران با پاکستان در فینال

گزارش کنفدراسیون آسیا از مصاف والیبالیست‌های جوان ایران با پاکستان در فینال
عکس آرشیوی است

کنفدراسیون والیبال آسیا به مصاف مجدد والیبال ایران و پاکستان در فینال مسابقات لیگ ملتهای منطقه‌ مرکزی آسیا پرداخت.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال لیگ ملت‌های منطقه مرکزی آسیا با حضور پنج تیم پاکستان، ایران، بنگلادش، افغانستان و سریلانکا به میزبانی شهر لاهور پاکستان به روز پایانی خود رسیده است.

کنفدراسیون والیبال آسیا در گزارشی به مصاف دوباره ایران و پاکستان در فینال پرداخت و نوشت: "پاکستان میزبان مقابل جوانان ایرانی به پیروزی دست یافت و به تنها تیم شکست ناپذیر مسابقات قهرمانی والیبال مردان آسیای مرکزی تبدیل شد. پاکستان تیم رده ۴۱ جهان است و ایران تیم شماره ۱۰ جهان به شمار می‌رود. این در حالی است که پاکستان با تیم ملی بزرگسالان خود به میدان رفته و هفت بازیکن آنها در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ ژاپن به تیم پاکستان پیوستند و در آنجا مقام هفتم را بدست آوردند.

کنفدراسیون آسیا در ادامه نوشت: اما ایران با تیم جوان به این مسابقات آمده است و ۱۰ نفر از آنها در مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا در خانه بازی کردند و مدال نقره را به دست آوردند. با این حال ایران با امثال مهدی جلوه و دو اسپکر قدرتمند یعنی پوریا حسین خانزاده و امیرمحمد گلزاده همچنان قدرتمند است. خانزاده و گلزاده تیم زیر ۲۰ سال ایران را به عنوان قهرمانی زیر ۲۰ سال مردان آسیا در ریفا بحرین رساندند و هر دوی آنها نیز در جام AVC مردان ۲۰۲۲ در ناخون پاتوم تایلند برای ایران بازی کردند.

در این مسابقات که بصورت دوره ای است، بازی مقدماتی ایران و پاکستان ۳-۰ به سود پاکستان به پایان رسید تا پاکستان با ۱۲ امتیاز (۴ برد) و ایران با ۹ امتیاز (۳ برد و یک باخت) به بازی فینال بروند و دوباره رودرروی هم قرار گیرند.

دو تیم برتر پاکستان و ایران در دیدار نهایی رقابت‌های خود را از سر می‌گیرند، در حالی که سریلانکا و بنگلادش برای عنوان سوم به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha