• یکشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402023119938
  • منبع : بازار

برنامه‌ریزی‌ برای بازگشت اپراتور تلفن همراه کیش

برنامه‌ریزی‌ برای بازگشت اپراتور تلفن همراه کیش

رئیس هیأت امنای اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش، تأکید کرد: کیش تل در سال‌های گذشته از جایگاه شایسته خود بازمانده بود که البته برنامه‌ریزی‌هایی با هدف نائل شدن این اپراتور به جایگاه و موقعیت شایسته‌اش صورت گرفته است تا مجدداً این اپراتور به جایگاه اصلی‌اش در سیاست‌گذاری‌های کلان ارتباطی بازگردد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر مهدی ادیبان، رئیس هیأت امنای اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش (کیش تل)، عضو هیأت مدیره و معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش، خاطرنشان کرد: با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی به خانواده بزرگ صنعت ارتباطات کشور، با نگاهی به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در منطقه آزاد کیش، باید تأکید کنم که اگرچه اپراتور همراه کیش افتخاری برای کیشوندان بوده است اما این اپراتور در سال‌های گذشته در منطقه آزاد کیش از جایگاه شایسته خود بازمانده بود.

وی در ادامه گفت: البته برنامه‌ریزی‌هایی با هدف نائل شدن این اپراتور به جایگاه و موقعیت شایسته‌اش صورت گرفته است تا همان‌طور که کیش به عنوان پیشران توسعه صنعت ارتباطات و شهر هوشمند دیده شده است، رکن اصلی اجرای این سیاست‌های ارتباطی نیز اپراتور تلفن همراه کیش باشد.

ادیبان ابراز امیدواری کرد: با همت هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران این سازمان، مجدداً این اپراتور به جایگاه اصلی‌اش در سیاست‌گذاری‌های کلان ارتباطی بازگردد.

به گفته وی، تقویت فنی و تنوع‌بخشی به سبد خدمات و محصولات این اپراتور، می‌تواند کیش تل را به جایگاه شایسته خود بازگرداند.

ادیبان همچنین گفت: امیدواریم در سال‌های آینده، روز ارتباطات برای کیش و این اپراتور، معنای ویژه و متفاوتی داشته باشد.

وی با بیان اینکه در آینده خبرهای خوبی برای کیشوندان محترم دارد، به تمامی مردم نجیب و فعالان محترم مناطق آزاد پیشنهاد کرد: قدر سیم‌کارت 0934 را بیشتر بدانند و آن را به عنوان سیم‌کارت اصلی خود قرار دهند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha