• دوشنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1402032918829
  • منبع : باشگاه دانشجویان

در وبیناری دانشجویی بررسی می‌شود:

فرهنگ شهرت، هواداری و ناخودآگاه جمعی جامعه

فرهنگ شهرت، هواداری و ناخودآگاه جمعی جامعه

انجمن علمی علوم ارتباطات دانشگاه فردوسی مشهد، وبینار «فرهنگ شهرت، هواداری و ناخودآگاه جمعی جامعه» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این برنامه سه‌شنبه ۳۰ خرداد ماه ساعت ۱۸ الی ۲۰، با حضور زهرا اردکانی فرد ـ مدرس و پژوهشگر مطالعات رسانه، به‌صورت آنلاین در بستر اسکای روم برگزار می‌شود.

«شهرت درباره ناخودآگاه جمعی جامعه و آینده‌های احتمالی جامعه به ما چه می‌گوید؟»، «مکانیزم‌ها و چرخه شهرت چگونه کار می‌کند؟»، «چرا علی‌رغم انتقادهایمان، اینقدر افسون ایده‌های شهرت می‌شویم؟» از جمله مباحث و محورهای سخنرانی این وبینار است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این برنامه به لینک SKYROOM.ONLINE/CH/IRANCSCA/GROUPS مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha