• دوشنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402032919127
  • خبرنگار : 30188

چرا ثبت شرکت و ثبت برند انجام دهیم؟

چرا ثبت شرکت و ثبت برند انجام دهیم؟

ثبت شرکت و ثبت برند اقدامی فرصت‌آفرین است؛ چرا؟ چون برای یک فعال تجاری حقیقی یا حقوقی، ظرفیتی ایجاد می‌کند که دیگران که شرکت یا برند ثبت شده ندارند، از آن محروم هستند. مانند چی؟ مانند این‌که اکثراً شرکت‌ها می‌توانند در مناقصات میلیاردی نهادهای عمومی و دولتی سراسر کشور شرکت کرده و اسناد مناقصات خریداری و پاکت‌های آن‌ها پس از تایید صلاحیت فنی، بازگشایی شود.

به گزارش ایسنا به نقل از ملاصدرا، سالانه هزاران مناقصه میلیاردی در حوزه‌های مختلف از راه و ساختمان گرفته تا طراحی و مشاوره امور فنی و خدماتی در سراسر کشور برگزار می‌شود که صدها میلیارد تومان را نصیب برندگان مناقصات می‌کند و ظرفیتی برای درآمدزایی کارآفرینان و فعالان اقتصادی داخل کشور است. این فرصت با ثبت شرکت و دریافت گواهی صلاحیت حرفه‌ای (رتبه) امکان‌پذیر بوده و شخص غیر حقوقی (حقیقی) از این امکان بی‌بهره است.

با ثبت یک شرکت مثلاً شرکت مسئولیت محدود که با کمترین هزینه و سریع‌ترین زمان و حداقل شریک امکان ثبت دارد، می‌توانید از تسهیلات مالی و اعتباری مراکز اقتصادی و اعتباری و اعتباردهی کشور استفاده کنید.

ثبت شرکت اگر چه منجر به دریافت کد مالیاتی می‌شود، اما می‌توانید از معافیت‌های مالیاتی که در اختیار بنگاه‌ها در مناطق مختلف کشور است، استفاده کنید و درآمد خود را ارتقاء دهید. موضوعی که بدون ثبت شرکت امکان‌پذیر نیست.

از طرفی، با ثبت برند، می‌توان یک نشان تجاری در بازار و اقتصاد امروز ایران داشت و با برندینگ مؤثر، جایگاه و ارزش برند ثبت شده را ارتقاء داد و نسبت به فروش آن به دیگران اقدام نمود و درآمد بعضاً کلانی را به دست آورد. ثبت برند، هزینه چندانی ندارد اما با برندینگ حرفه‌ای در عصر هوش مصنوعی امروزی، می‌توان مخاطبان بسیاری را با برند آشنا کرد و امتیاز آن را به مبالغ گزافی به خریداران، واگذار نمود.

برند شما، اعتبار و هویت شما است. هویت یک فعال اقتصادی، کیفیت کالا و خدماتی است که تولید کرده و در اختیار جامعه هدف قرار می‌دهد. مخاطب به برندهای خوش‌نام، بیش از برندهای تازه کار اطمینان می‌کند و به همین خاطر، برندینگ اهمیت به‌سزایی دارد. هیچ برندی از روز اول معتبر و گران قیمت نبوده است. باید از یک جا آغاز کنید و با برندینگ درست، جایگاه خوبی در بازار برای خود دست و پا نمائید.

گام اول در کارآفرینی، داشتن ایده خوب و بازارسنجی و نیازسنجی صحیح است. سپس، ثبت شرکت و ثبت برند خوش اسم و خوش لحن و خوش تصویر است که ذهنیت‌سازی خوبی در نظر مخاطبان داشته باشد.

این ‌فعالیت‌ها، اگر به خوبی هدایت نشود و برنامه‌ریزی درستی نداشته باشد و اشراف اطلاعاتی و حقوقی مناسبی هم در اختیار کارآفرینان به خصوص جوانان نباشد، بستر شکست بنگاه و کارآفرینی خواهند شد.

پس برای ثبت شرکت و ثبت برند و اخذ هر نوع مجوز و گواهینامه و استاندارد ملی و بین‌المللی، حتماً با مشاوران مجرب و  کاربلد مثل هلدینگ ملاصدرا در ارتباط باشید تا تجربه‌های دیگران را تجربه نکنید! مشاور امین، یک دارایی است. مثل سرمایه انسانی خوب که دارایی یک بنگاه به شمار می‌رود.

ثبت شرکت و ثبت برند، از طریق سامانه‌های قوه قضاییه انجام می‌شود، اما هزار و یک نکته ظریف دارد که عدم اطلاع از آن، بار حقوقی برای صاحبان شرکت و برند داشته و می‌تواند در مسیر موفقیت بنگاه، اخلال ایجاد کند.

یادتان باشد که با ثبت شرکت و ثبت برند، مورد حمایت قانون قرار خواهید گرفت و از ارزش و درآمدی که ایجاد کردید، بهتر از کسب و کار یک شخص حقیقی، محافظت خواهد شد. ثبت شرکت و ثبت برند، هویت‌ساز است و ثروت‌ساز. از این فرصت خلق ارزش افزوده و درآمد سرشار در ایران قرن بیست و یکم در کنار ملاصدرا، بهره‌مند شوید.

با شرکت و برند خود، بهتر و بیشتر دیده شوید. ما در کنار شما هستیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha