به گزارش ایسنا به نقل از استودیو راو، هر برندی در عرصه تبلیغات برآنست تا "تصویری دلچسب" را از خود به مخاطبانش عرضه نماید و در مقاطع مختلف نسبت به ارائه هویت خود و یا ویژگی های منحصربفرد محصول یا خدماتش اقدام نماید. در این مطلب میخواهیم ابزارهای تصویرسازی تبلیغاتی را به شما معرفی کنیم.
لوگو و هویت بصری
شخصیت و کارکتر برند و در واقع بن مایه ذهنیت مخاطبان از برند توسط لوگو (آرم) شکل میگیرد. امروزه با ارتقای سطح سواد بصری افراد و پیشرفت و در عین حال گوناگونی بسیار زیاد در حوزه های مختلف بازار، برخورداری از شخصیت و هویت ساختارمند و خاص به شما کمک میکند تا تعامل بهتری با مخاطبانتان داشته باشید و جایگاه ویژه ذهن آنها را به خود اختصاص دهید.
محصول، خدمات، ایونت و یا هر برنامهای را میتوان از طریق پوستر و تصاویر منحصربهفرد تبلیغاتی در اختیار مخاطبان قرار داد. برندها در پوسترهای تبلیغاتی خود اغلب اطلاعات کلی از برنامه یا کمپینهای تبلیغاتی خود را ارائه مینمایند تا با مشاهده آنها در زمانی کوتاه بیشترین تاثیر ممکن را بر مخاطبان خود بگذارند. این پوسترها به صورتهای مختلفی همچون پوسترهای کاغذی، بنرهای دیجیتال، بیلبورد و استرابرد و... در فضاهای مختلف آنلاین یا آفلاین منتشر میشوند.

وبسایت و اپلیکیشن
جدا ماندن از ابزارهای دیجیتال مانند تلویزیون، موبایل و کامپیوتر امری ناشدنی محسوب میشود و امروزه بیشترین هزینههای تبلیغاتی در این رسانهها صرف میشود. به همین دلیل برندها با ایجاد پایگاههای آنلاین بر بستر اینترنت اطلاعات بروزرسانی شدهای را در قالب وبسایت و اپلیکیشن در اختیار مخاطبان خود قرار میدهند. لزوم بهره بردن از رابط کاربری و گرافیکی هدفمند و جذاب در این مسیر بر میزان تاثیر شما بر مخاطبانتان بسیار اهمیت دارد.
کاتالوگ و بروشور
دستهبندی اطلاعات، ساختارمند نمودن آنها و همچنین اولویتبندی محتوا برای ارائه نمودن به مخاطب از برتریهای کاتالوگ و بروشورهای تبلیغاتی محسوب میشوند. کاتالوگها که امروزه به صورت چاپی و دیجیتال تولید و عرضه میشوند میتوانند مرحله کاملتری از تاثیرگذاری شما بر مخاطبانتان را پیش ببرند چراکه میتوانند در فرصتی بیشتر، اطلاعات مفیدتری را در اختیار آنها قرار دهند.
برترین محصولات هم برای ارائه در بازار به ویدیوهای ویژه نیازمند هستند. بخش بزرگی از اطلاعات برندها در فضای تبلیغاتی توسط موشنگرافی و ویدیوهای آموزشی به مخاطبان انتقال مییابد تا آنها بتوانند ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی مخاطبانشان را به شدت تحت تاثیر قرار دهند. خوش ساخت بودن این ویدیوها در میزان تاثیرگذاری آنها بسیار تعیین کننده هستند.

بستهبندی
ابزاری شگفتانگیز، رسانهای متحرک و هویتی ماندگار در دسترس مخاطبان را میتوان برای تعریف بستهبندی به کار برد. شما اگر قصد دارید هویت محصول یا خدماتتان را متمایز جلوه دهید میبایست از این ابزار فوق العاده استفاده کنید تا بتوانید حتی مخاطبانی که در بازارهدف شما هم نیستند را برای خرید یا استفاده از آنچه شما ارائه میدهید، راضی نمایید.
جمعبندی
آژانس و شرکتهای تبلیغاتی مختلفی هستند که میتوانند شما را با این ابزارها به آنچه میخواهید برسانند اما میتوانید حس ارزشمند تصور و خیالپردازی منطبق بر واقعیت بازار را در استودیو راو تجربه نمایید.
انتهای رپرتاژ آگهی


نظرات