• یکشنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402101712280
  • منبع : بازار

شرایط وام خرید تجهیزات دندانپزشکی اعلام شد

شرایط وام خرید تجهیزات دندانپزشکی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری ایسنا، با توجه به نوسانات بازار ارز و دشواری‌های خرید تجهیزات دندانپزشکی، به خریداران کالای دندانپزشکی وام و تسهیلات خرید تجهیزات دندانپزشکی تعلق می‌گیرد.

بنابر گزارش سایت شاپ دنت، با توجه به نوسانات بازار ارز و دشواری‌های خرید تجهیزات دندانپزشکی، به خریداران کالای دندانپزشکی وام و تسهیلات خرید تجهیزات دندانپزشکی تعلق می‌گیرد.

مدت‌ها است که خرید، تجهیز و تأمین کالاهای دندانپزشکی به یکی از چالش‌های اساسی دندانپزشکان بدل شده است. نوسانات بازار ارز از یک سو و ملغمه‌ی تجهیزات دندانپزشکی بی‌کیفیت، تقلبی و گران قیمت در بازار از سویی دیگر در روند تأمین تجهیزات دندانپزشکی اختلال ایجاد کرده است.

این عوامل علاوه بر فشاری که بر جامعه دندانپزشکان وارد کرده و آسیبی که به سیستم درمانی دندانپزشکی می‌رساند، سبب می‌شود تا نرخ هزینه‌های دندانپزشکی برای بیماران نیز سرسام آور باشد.

از آن‌جا که تجهیزات دندانپزشکی به طور مستقیم با انسان و سلامت او در ارتباط هستند، تسهیل تأمین و خرید قسطی تجهیزات دندانپزشکی باکیفیت و مرغوب از مهم‌ترین اهداف بخش خدمات دندانپزشکی کشور است.

با این وجود همچنان چالش‌های کثیری در راه خرید تجهیزات دندانپزشکی وجود دارد که اغلب این موانع مربوط می‌شود به مشکلات پیرامون تجهیزات وارداتی. بالا رفتن قیمت ارز و گرانی تجهیزات دندانپزشکی به دنبال آن، تحریم‌ها و افزایش فشار بر بخش خدمات درمانی، فزونی محصولات تقلبی و بی‌کیفیت در بازار، سو استفاده کلاهبرداران فروش تجهیزات دندانپزشکی از نوسانات بازار ارز، افت کیفیت تجهیزات مصرفی و... تنها گوشه‌ای از موانع و مشکلات خرید تجهیزات دندانپزشکی می‌باشد.

شرایط وام خرید تجهیزات دندانپزشکی اعلام شد

وام خرید تجهیزات دندانپزشکی با همکاری بانک پارسیان

خبر خوش این است که فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی شاپ دنت با همکاری بانک پارسیان، تسهیلات و وام خرید تجهیزات دندانپزشکی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. به این ترتیب خرید اقساطی تجهیزات دندانپزشکی با همکاری بانک پارسیان و شاپ دنت به عنوان راهکاری برای مقابله با دشواری‌های خرید تجهیزات دندانپزشکی مطرح می‌شود. در واقع با این اقدام امیدبخش بسیاری از موانع و چالش‌های خرید قسطی تجهیزات دندانپزشکی رفع شده و می‌توان امیدوار بود که بخشی از مشکلات تأمین تجهیزات دندانپزشکی کشور مرتفع شوند.

شاپ دنت نام تجاری شرکت طب گستر است که به عنوان یکی از فعالان با سابقه در حوزه تأمین تجهیزات دندانپزشکی شناخته می‌شود. برای اطلاع از شرایط و ضوابط اخذ وام خرید تجهیزات دندانپزشکی که به همت بانک پارسیان و شاپ دنت در اختیار دندانپزشکان قرار می‌گیرد بایست به وبسایت و یا شبکه اجتماعی شاپ دنت در اینستاگرام مراجعه کنید.

در نهایت علاقمندان برای دریافت وام خرید تجهیزات دندانپزشکی می‌توانند به وبسایت شاپ دنت shopdent راجعه کرده و در بخش خرید اقساطی درخواست خود را ثبت نمایند.

وقتی به دنبال خرید تجهیزات دندانپزشکی هستید، امکان دارد دچار مشکلاتی شوید. از جمله چگونگی انتخاب بهترین محصولات، اطمینان از کیفیت و دقت در انتخاب و همچنین دسترسی به اطلاعات صحیح و عکس‌های دقیق محصولات ممکن است دشوار باشد. با مراجعه به وبسایت شاپ دنت، می‌توانید دسترسی به عکس وسایل دندانپزشکی همراه با اسم آن‌ها داشته باشید و همچنین جزئیات و اطلاعات دقیقی از تجهیزات دندانپزشکی مورد نظر خود پیدا کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha