• چهارشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402102719831
  • منبع : بازار

مازیار صنعت بابل

مازیار صنعت بابل

مازیار صنعت بابل تولید کننده نمونه تجیهزات توزیع، انتقال و روشنایی برق کشور می‌باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از مازیار صنعت، مازیار صنعت بابل تولید کننده نمونه تجیهزات توزیع، انتقال و روشنایی برق کشور می‌باشد. سیستم‌های بروز و خدماتی با کیفیت با بهترین ماشین‌آلات و تنوع محصولات بالا (خط تولید انواع قطعات و یراق‌آلات فلزی، خط تولید پایه فلزی چراغ و تجهیزات مشابه، خط پوشش‌دهی فلزات به روش غوطه‌وری، خط تولید محصولات بتنی مسطح پیش ساخته و …) مطابق با استانداردهای روز داخلی و بین‌المللی بر این باور است تا با رعایت این استانداردها و الزامات گامی مهم و موثر در تحول صنعت کشور و تامین نیاز مشتریان بردارد.

مازیار صنعت بابل تولیدکننده نمونه تجیهزات توزیع، انتقال و روشنایی 

مازیار صنعت تولید کننده نمونه صنعت برق کشور

شرکت تولیدی مازیار صنعت به شماره ثبت ۱۶۱۷ از سال ۱۳۶۵ با واحدی بسیار کوچک و حداقل امکانات و تجهیزات شروع به فعالیت نمود و به پشتوانه ده سال تلاش مستمر بستر مناسب جهت ایجاد یک شرکت به صورت گروه صنعتی با عنوان مازیار صنعت را به عمل آورد.

اکنون در زمینی با وسعت ۵۵۰۰۰ مترمربع و سالن‌های تولید با مساحت ۲۰۰۰۰ مترمربع به همراه پیاده‌سازی سیستم‌های روز مدیریتی و کیفیتی با تامین بهترین ماشین‌آلات و تنوع محصولات بالا (خط تولید انواع قطعات و یراق‌آلات فلزی، خط تولید پایه فلزی چراغ و تجهیزات مشابه، خط پوشش‌دهی فلزات به روش غوطه‌وری، خط تولید محصولات بتنی مسطح پیش ساخته و … ) مطابق با استانداردهای روز داخلی و بین‌المللی بر این باور است تا با رعایت این استانداردها و الزامات گامی مهم و موثر در تحول صنعت کشور و تامین نیاز مشتریان بردارد.

مازیار صنعت بابل

شرکت مازیار صنعت با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب در امور وابسته، آماده پاسخگویی به هرگونه سوال بوده و شما می‌توانید در طول هفته از شنبه تا چهارشنبه به غیر از روزهای تعطیل رسمی از ساعت ۸ صبح الی ۱۶  با شرکت شماره تماس ۰۱۱۳۵۱۵۵۰۰۰ و از کارشناسان مربوطه درخواست راهنمایی کرده و یا از طریق وبسایت با ما در ارتباط باشید.

مازیار صنعت بابل

واحدهای فعال در شرکت تولیدی مازیار صنعت به شرح زیر می باشد:

واحد تیر برق بتن: این واحد توان تولید ۲۰۰۰۰ اصله تیر برق را دارد.

واحد پرس: در این واحد یراق‌آلات حوزه توزیع و انتقال شبکه برق تولید می‌شود.

بخش پایه چراغ: در این واحد مجموعه پایه‌های فلزی از جمله پایه‌های دکوراتیو، پایه‌های پارکی، دکل‌های چند وجهی، دکل‌های مخابراتی و سایر پایه‌های فلزی تولید می‌شود.

واحد گالوانیزه گرم یا آبکاری: تنها واحد گالوانیزه گرم در شمال کشور می‌باشد.

واحد تابلوسازی: در این واحد انواع تابلو برق از مرحله برش تا مونتاژ و بسته‌بندی انجام می‌شود.

ما در زمینه تجهیزات توزیع، انتقال و روشنایی برق خودکفا می‌باشیم و تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا تمامی محصولات حوزه شبکه برق را با رعایت استانداردهای شرکت توزیع و در بالاترین کیفیت به مرحله تولید برسانیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha