• شنبه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1402112115164
  • خبرنگار : 71480

حزب اعتدال و توسعه در بیانیه‌ای به مناسبت ۲۲ بهمن:

آرمان‌های انقلاب اسلامی از یاد ملت و مسئولان آن نرفته و نخواهد رفت

آرمان‌های انقلاب اسلامی از یاد ملت و مسئولان آن نرفته و نخواهد رفت

حزب اعتدال و توسعه به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بیانیه‌ای تاکید کرد: علیرغم وجود چالش‌ها و نارسایی‌های اقتصادی ناشی از تحریم، آرمان‌های انقلاب معظم اسلامی از یاد این ملت و مسئولان آن نرفته و نخواهد رفت.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا؛»

و بگو حق فرا رسید و باطل مضمحل و نابود شد و باطل نابود شدنی است.

(آیه ۸۱ سوره مبارکه اسراء)

۲۲ بهمن ماه، یوم الله پیروزی حماسه کم نظیری است که با همت مضاعف ملت آزاده و متدین ایران و به رهبری بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (قدس سره) رقم خورد.

انقلابی مبنی بر «تکثر اندیشه‌ها» که با شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» متولد گردید.

۲۲ بهمن سالروز تجلی سال‌ها مجاهدت و مبارزه بی دریغ مردان و زنان آزاده و جان بر کف ایران اسلامی است که ظلم و استبداد را بر نتابیدند و نتیجه مبارک اقدامات درخشان و مبارزاتشان تحقق مردم سالاری و حاکمیت مبنایی اسلامی بود.

بحمدالله، جمهور نجیب و هوشمند ایران سالهای متمادی است که درک عمیقی از خصومت و خدعه مخالفین مستکبر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست آورده و به هیچ وجهی تسلیم دوستی دروغین و تزویر معاندین داخلی و خارجی نخواهند شد.

علیرغم وجود چالش های مهم و نارسایی های  اقتصادی و معیشتی که عمده آن به واسطه تحریم های ظالمانه ایالات متحده آمریکا، صورت پذیرفته و ضروری است هر چه سریعتر برای حل و فصل آن تلاش و چاره ای معطوف به عقل و فن پیدا نمود، آرمان های انقلاب معظم اسلامی از یاد این ملت و مسئولان آن نرفته و نخواهد رفت.

آنچه که نیک و ضرورتا واجب عینی است، این است که آحاد ملت بالاخص جوانان توانا و خردمند احساس مسئولیت حضور در صحنه را از دست ندهند. هیچ کس نگوید من تکلیفی ندارم، من مسئولیتی ندارم؛ همه مسئولند.

افزایش رفاه، بسط عدالت اجتماعی و نیل به توسعه، سه فاکتور اساسی حکمرانی مطلوب و مدرن تلقی می گردد و دوچندان معتقدیم که این متغیرهای اساسی صرفا از مسیر «اعتدالگرایی» قابل حصولند و نیل به آنان وظایفی اساسی و سترگ بر دوش مدیران و کارگزاران نظام است و هرگز از دوش آنان ساقط نخواهند گشت.

ضروری است تا جهت عبور از مشکلات موجود برهه حساس کنونی علاوه بر تعامل سازنده با جهان و بازسازی ظرفیت های «تجاری» و «بین المللی» ایران، نگاه ویژه ای نیز به درون داشته باشیم و بر روی ظرفیت‌های داخلی بالاخص «نظام تولید» که مطالبه همیشگی رهبر معظم انقلاب نیز می باشد، تکیه کنیم و از شعارپراکنی بی پشتوانه و بی ثمر و ایجاد انتظار واهی برای ملت که نتیجه اش سرخوردگی و قتل امید از نظام و انقلاب برای آنان است مجدانه پرهیز کنیم.

حزب اعتدال و توسعه ضمن عرض تبریکات واسع به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن خدمت ملت شریف ایران، نام و یاد شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشته و از آحاد ملت دعوت به عمل می آورد تا در راهپیمایی یوم الله، همانند سالهای گذشته حماسه ای پر رونق بیافرینند و متعاقب آن توطئه های دائمی و همیشگی مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی نمایند و واکنش درخوری جهت حمایت از مردم محروم‌ و مظلوم فلسطین که توسط رژیم کودک کش صهیونیستی متداوما مورد نسل کشی‌اند و در این تاریخ اصلی ترین بحران جهان اسلام می باشند صورت دهند.
 
حزب اعتدال و توسعه»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha