• دوشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402112316716
  • منبع : بازار

خدمات سرویس و نگهداری آسانسور در تهران

خدمات سرویس و نگهداری آسانسور در تهران

سرویس و نگهداری آسانسور همواره از دسته عوامل موثر در افزایش طول عمر آسانسورها می‌باشد. شهر تهران به عنوان یکی از کلان شهرهای کشور و پایتخت ایران از جنبه مکانی و جغرافیایی جز مناطق می‌باشد که همواره با ازدحام جمعیت روزافزون روبروست و هر روزه در حال رشد چشم گیر می‌باشد و ساختمان‌های مرتفع قطعاً برای تردد آسان‌تر نیاز به آسانسور هایی دارند که بتوانند علاوه بر سرعت بالا بسیار ایمن باشند.

  به گزارش ایسنا به نقل از آتیس لیفت، خدمات سرویس و نگهداری آسانسور در تهران نیز مانند سایر کلان شهرهای دیگر بسیار مورد توجه می‌باشد. می توانید برای دریافت خدمات سرویس نگهداری آسانسور با شماره ۰۹۱۲۹۲۰۰۲۵۸ تماس بگیرید.

خدمات سرویس و نگهداری آسانسور

خدمات سرویس و نگهداری آسانسور شامل دو بخش می‌شود:

  • سرویس و نگهداری آسانسور به صورت فوری
  • سرویس و نگهداری آسانسور به صورت ماهانه سالانه دوره‌ای

از جمله مهم‌ترین خدمات سرویس و نگهداری آسانسور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازرسی فنی دوره‌ای تعمیرات آسانسور
  • تعویض قطعات آسانسور
  • تنظیمات مجدد آسانسور و بهینه سازی
  • آموزش و مشاوره خدمات پشتیبانی فنی
  • سرویس‌های منظم دوره‌ای نصب و راه‌اندازی اولیه
  • بازرسی فنی دوره‌ای  آسانسور

قطعاً برای اینکه آسانسور یک عملکرد صحیح و ایمن را بتواند داشته باشد بازرسی فنی دوره آسانسور بسیار اهمیت پیدا می‌کند. معمولاً بازرسی‌ها جهت اطمینان از عملکرد صحیح و ایمن انجام می‌شود.

غالباً بازرسی‌ها باید حتماً توسط تکنسین‌های متخصص و صاحب نظر پیگیری شود تا از قطعات و تجهیزات اورجینال دستگاه‌های مناسب با هر بخش از سیستم آسانسور استفاده کنند و عیب یابی نمایند.

معمولاً بازرسی‌های فنی دوره آسانسورها در خدمات سرویس و نگهداری آسانسور به دلایل مختلفی باید انجام شود. از جمله مهم‌ترین عوامل می‌توان به:

  • ایمنی آسانسور
  • عمر مفید آسانسور
  • عملکرد صحیح
  • پیشگیری از خسارت‌های احتمالی

اشاره کرد.

چون همانطور که گفته شد ایمنی آسانسورها جهت حفظ ایمنی افراد ساختمان می‌باشد که با شناسایی مشکلات احتمالی تعمیرات و نگهداری منظم دستگاه انجام می‌شود. عمر مفید در گرو بازرسی‌های فنی دوره‌ای که یکی از خدمات سرویس آسانسور در تهران است، می‌تواند تاثیرگذار باشد و در تشخیص زود هنگام مشکلات و تعمیرات تاثیرگذار باشد و باعث کاهش خرابی‌ها و عملکرد بهتر دستگاه منجر شود.

معمولاً تکنسین‌ها با بازرسی‌های دوره‌ای در پیشگیری از خسارت‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کند. چرا که به راحتی با خرابی‌های ناگهانی و حوادث مربوط به آسانسور پیشگیری کرده و حتی هزینه‌های تعمیرات و بازسازی‌های بزرگتر صرفه‌جویی خواهد شد.

خدمات سرویس و نگهداری آسانسور در تهران
خدمات اضطراری ۲۴ ساعته آسانسور

تنظیم مجدد و بهینه‌سازی آسانسور در موقع سرویس و نگهداری آسانسور

قطعاً تنظیم مجدد و بهینه‌سازی آسانسور ارتباط مستقیمی را با سرویس و نگهداری آسانسور دارد.چون باید پس از اینکه از آسانسورها در مدت مشخصی استفاده کردید باید حتماً مورد بازبینی و تنظیم مجدد قرار بگیرد. تا بتوانند عملکرد بهینه خود را همچنان حفظ کنند.

برای این منظور از خدمات سرویس و نگهداری آسانسور که توسط شرکت‌های معتبر در تهران ارائه می‌شود معمولاً علاوه بر سرویس و نگهداری روزانه به سرویس و نگهداری هفتگی؛ ماهانه و حتی سالانه نیز ثبت و قابل کنترل خواهد بود.

معمولاً در این بررسی‌ها وضعیت کابل سیستم‌های مکانیکی و هیدرولیکی؛ سیستم برقی؛ سنسورها و کنترل‌های ایمنی مورد بررسی قرار می‌گیرند و نیازمند تنظیم مجدد برای ایجاد تعادل هستند.

علاوه بر این بهینه سازی بالابرها و آسانسورها در بخش سیستم‌های کنترل و رابط کاربری آسانسور نیازمند به روز رسانی به تنظیم مجدد می‌باشد که به منظور پیشگیری از خطر و عملکرد صحیح در زمان استفاده از آسانسور می‌باشد.

همچنین بخش‌های دیگر قابل بهینه‌سازی آسانسور برای بررسی و تعیین وزن مجاز و تنظیم مجدد سیستم تعادل می‌باشد که می تواند عملکرد آسانسور را بهبود بخشد.

برای اینکه خدمات سرویس و نگهداری آسانسور طولانی‌تر شود و تنظیمات مجدد آنها زود به زود انجام نگیرد می‌توان تنظیمات مجدد در بخش موتور ؛ترمز و سیستم هیدرولیکی را مورد بررسی قرار دادتا این بخش‌های حیاتی را تنظیمات مجدد و منظم نمود.

طول دوره‌های خدمات سرویس و نگهداری آسانسور در تهران

معمولا خدمات سرویس و نگهداری آسانسور که اشاره شد به صورت دوره‌ای ارائه می‌شود. معمولاً در تهران در بخش‌های مختلف مثلاً: در بیمارستان‌ها؛ مراکز صنعتی؛ ساختمان‌های مسکونی؛ ادارات ؛مجتمع‌های تجاری بر اساس تردد و میزان شلوغی طول دوره‌ها برای سرویس نگهداری آسانسور مشخص می‌شود.

معمولاً برای محل‌های پرتردد؛ خدمات سرویس و نگهداری علاوه بر خدمات روزانه به صورت هفتگی و به صورت کلی طرح و بررسی جز به جز به صورت ماهانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بررسی‌های سالانه نیز قاعدتاً طبق قراردادهایی که بین شرکت و موسسات پیمانکاران یا مدیران ساختمان از مورد بررسی کلی قرار می‌گیرد که در این بررسی‌ها در صورتی که آسانسور نیاز به تجهیزات و قطعات مناسب داشته باشد اقدامات لازم انجام می‌شود تمامی خدمات سرویس و نگهداری آسانسور  توسط تیم تخصصی انجام می‌شود.

بازبینی و بازرسی دوره‌ای شامل موتور؛ ترمزها؛ کنترل‌ها؛ سیستم‌های برقی و هیدرولیکی؛ سنسورها و سایر بخش ها می‌باشد.

تنظیم و تعمیرات عادی معمولاً بخش کابل ؛سیستم‌های کنترل؛ موتور؛ ترمز و سایر بخش‌های مختلف خواهد بود که منجر به عملکرد بهینه آسانسور و کاهش خطرات است.

تیم تخصصی به منظور پیشگیری از مشکلات بزرگتر از جمله افزایش  قیمت سرویس آسانسور، اقدام به برنامه‌ریزی منظم بازرسی نموده و در بازرسی‌ها اقدام به تعویض قطعات فرسوده بازبینی سیستم‌های ایمنی تنظیم سیستم هیدرولیکی و سایر قطعات معیوب می‌کند.

خدمات سرویس و نگهداری آسانسور در تهران
 مهم ترین خدمات سرویس و نگهداری آسانسور در تهران

پشتیبانی فنی در سرویس و نگهداری آسانسور

علاوه بر سرویس‌های دوره‌ای ماهانه ؛سالانه و روزانه به محض وقوع مشکلات و خرابی‌های پیش آمده در آسانسورها برای افزایش ایمنی و عملکرد صحیح آسانسورها خدمات پشتیبانی فنی می‌تواند اقدامات لازم را انجام دهد که در واقع نقش حیاتی را برای ایجاد تاثیرات مثبت جهت ایمنی و عملکرد بهتر آسانسور ایفا می‌کند.

معمولاً قوانینی که از طرف تیم پشتیبانی صورت می‌گیرد جهت تضمین ایمنی و استانداردهای فنی مربوطه می‌باشد. البته فراموش نکنید خدمات سرویس و نگهداری آسانسور در تهران و در سراسر کشور علاوه بر تضمین عملکرد بهتر آسانسور باعث افزایش عمر مفید آسانسور خواهد بود و این به معنای صرفه‌جویی در هزینه‌های نگهداری و تعمیرات بلند مدت خواهد بود.

سخن پایانی

شرکت آتیس لیفت با سابقه بیش از ۱۰ سال در زمینه ارائه خدمات تخصصی آسانسور، یکی از معتبرترین مراکز خدمات سرویس و نگهداری آسانسور در تهران است. این شرکت با بهره‌ گیری از تکنسین‌ های مجرب و متخصص و همچنین تجهیزات مدرن و پیشرفته، استفاده از بهترین و مناسب ترین قطعات آسانسور طیف کاملی از خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌ دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، با شماره  ۰۲۱۴۴۰۳۲۳۲تماس بگیرید. همچنین می ‌توانید از طریق وب سایت و یا شبکه ‌های اجتماعی ما با ما در ارتباط باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha