• شنبه / ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: دیدگاه
  • کد خبر: 1402121208369
  • منبع : مطبوعات

قدرت جمهوریت در ایران

قدرت جمهوریت در ایران

اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی، غرب سرمایه‌گذاری زیادی روی جریانات ضد دینی و برانداز در ایران صورت داد. تحولات سال گذشته، نقطه‌ای بود که در آن منازعه حداکثری دشمنان گفتمان انقلاب اسلامی ایران و مقاومت با نظام جمهوری اسلامی و مردم خداجوی این کشور به اثبات رسید.

به گزارش ایسنا، آنچه می‌خوانید یادداشت فادی اسماعیل بودیه، سردبیر نشریه المرایا است که در جام جم منتشر شده است: پس از ناکامی دشمنان در این صحنه، آنها درصدد برآمدند تا انتقام خود را به نام جمهوریت و دموکراسی در ایران بگیرند و مردم را از حضور پای صندوق‌های رای بازدارند اما، مشاهدات خبرنگاران کشورهای مختلف دنیا از جمله خبرنگاران لبنانی در ایران نشان‌دهنده حضور پرشور و گسترده مردم این کشور غنی و با فرهنگ در انتخابات است. مردم ایران شکست دیگری را علیه دشمنان رقم زدند ونه فقط درپایتخت ایران(تهران) که درسایر نقاط این کشور پای صندوق رای آمدند تا اثبات کنند جمهوری اسلامی در عمل معنا دارد. واقعیت امر این است که رای مردم و دموکراسی در کشورهایی که خود را صاحب سلطه و زور می‌پندارند، امری کاملا تشریفاتی بوده و صرفا از عنوان آن برای بر هم زدن آرامش و ثبات در کشورهای دیگر استفاده می‌شود. ملت‌های آگاه در منطقه و دنیا، متوجه این رویکرد دشمنان بشریت هستند.

 آنها (ملت‌های آگاه) به خوبی می‌دانند که در فرصت‌ها و برهه‌های حساس و سرنوشت‌ساز چگونه باید دشمن را شناخته و بازی آن را مهار و خنثی سازند، دقیقا مانند آنچه در برهه‌های زمانی مختلف در ایران رخ داده است. جمهوری اسلامی ایران در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با توطئه‌های گوناگونی از جمله جنگ، تحریم، تهدید و... روبه‌رو شده اما هیچ گاه بر اثر این عوامل، پیوند گفتمان مقاومت و مردم ایران از هم گسسته نشده است. این همان راز پایداری و استقامتی است که دشمنان ایران و جبهه مقاومت، قدرت محاسبه آن را ندارند. همزمانی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی درایران وجنگ غزه، به خوبی نشان می‌دهدملت ایران ماهیت دشمن صهیونیستی،حامیان غربی این رژیم و شعارهای دروغین آنها درخصوص دموکراسی تحریف شده و ساختگی را درک کرده و مانند همیشه، حاضر به پذیرش سلطه آنها بر خود نیستند. 

بی‌شک انتخابات ایران، پیروز بزرگی به نام مردم و انقلاب اسلامی داشت و در مقابل، باید به شکست خوردگان این میدان هم اشاره شود. آنچه در جریان حضور گسترده مردم در انتخابات اخیر به چالش کشیده شد، سرمایه‌گذاری هنگفت و طولانی مدتی بود که غرب از سال گذشته برای تغییر ماهیت ایران اسلامی و ایجاد اختلاف در این کشور صورت داد. آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و سایر بازیگرانی که درصدد شکست ایرانیان در انتخابات بودند، باردیگر خود را با بلوغ و آگاهی مردمی طرف می‌بینند که راهبردها، روش‌ها و رفتار دشمنان و چهره واقعی آنها پشت نقاب لفاظی‌های همیشگی و دروغین درک کرده‌اند. این پیروزی صرفا متعلق به ملت ایران نیست، بلکه تمامی کسانی که ایران، انقلاب اسلامی و گفتمان آن را در منطقه و جهان دوست دارند، از شکست توطئه دشمنان در انتخابات اخیر (مانند دیگر شکست‌هایی که غرب در طول دهه‌های پس از پیروزی انقلاب خورده است‌) خرسند هستند. این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha