• شنبه / ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۹:۵۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402121208762
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

یار جدید قائدی به جای مجیدی/ سردار قید پول را می‌زند؟

یار جدید قائدی به جای مجیدی/ سردار قید پول را می‌زند؟

ورزش ایران و جهان امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده‌شان در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، در پایان یک نظرسنجی انجام شده در سایت و کانال ورزشی ایسنا در تلگرام مشخص شد که بیشتر مردم معتقدند که گزینه‌های خارجی بهتری برای هدایت تیم ملی والیبال وجود داشت.

پس از چندین ماه مذاکره فدراسیون والیبال ایران با بیش از ۲۰ مربی خارجی، در نهایت مائوریسیو موتا پائز مربی ۶۱ ساله برزیلی- فرانسوی والیبال دنیا را به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران در سال ۲۰۲۴ انتخاب کرد و قراردادی برای همکاری وی با فدراسیون والیبال ایران تا پایان المپیک ۲۰۲۴ پاریس را امضا کرد که این قرارداد در صورت رضایت طرفین قابلیت تمدید به صورت ۲+۲ را خواهد داشت.

پیشنهاد یک تیم ژاپنی به قایدی

یک تیم ژاپنی به مهدی قایدی که به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی می‌کند پیشنهاد داده است.

مهدی قایدی بازیکن الاهلی است که در فصل جاری در اتحاد کلباء بازی می‌کند. صفحه منبر الشباب که مختص به اخبار الاهلی امارات است اعلام کرد که مهدی قایدی با پیشنهاد یک تیم ژاپنی مواجه شده است بدون آنکه از اسم این تیم سخنی به میان آورد.

با توجه به اینکه باشگاه اتحاد کلباء به همکاری خود با فرهاد مجیدی پایان داد این احتمال زیاد است که مهدی قایدی هم این تیم را ترک کند. البته او عملکرد بسیار خوبی در این تیم اماراتی داشته است.

یکشنبه در ایسنا ببینید/ گوهر ۱۰۰ ساله شیرجه ایران

تقی عسگری؛ اسطوره شیرجه ایران، گوهری که به تازگی در ۱۰۰ سالگی کشف شد و مورد توجه نه تنها مردم ایران بلکه تمامی مردم جهان قرار گرفت؛ آن شب تمام دنیا به او زل زدند، حیرت زده شدند و انگشت به دهان ماندند. متن و ویدیوی گفت‌وگوی مفصل ایسنا با این ورزشکار تاریخ‌ساز را یکشنبه در ایسنا بخوانید و تماشا کنید.

مشکل جدید استقلال برای پرداخت مطالبات سانتاکلارا/ مجوز حرفه‌ای در خطر جدی!

استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای فقط تا یازدهم فروردین ماه فرصت دارد تا با طلبکاران خود توافق و تسویه حساب کند.

باشگاه استقلال خردادماه با رأی دادگاه حکمیت ورزش (CAS)، بابت انتقال محمد محبی از سانتاکلارای پرتغال ۵۰۰ هزار یورو محکوم شد. اهمیت صدور این رای از این جهت است که استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای فقط تا یازدهم فروردین ماه فرصت دارد تا با طلبکاران خود توافق و تسویه حساب کند، به همین دلیل باشگاه استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای امسال و حضور در آسیا باید این بدهی را پرداخت کند.

یزدانی: از مربیان خواستم من را بیرون بکشند

دارنده ۲ مدال نقره جهان، تاکید کرد: قطعا هر کشتی‌گیری که لایق‌تر باشد در نهایت عازم مسابقات المپیک خواهد شد.

امیرمحمد یزدانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد خود در رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان، اظهار کرد: خداراشکر در دیدار فینال توانستم نماینده هندوستان را شکست بدهم. با وجودی که کشتی‌گیر هندی حریف پرقدرتی بود اما ضعف تکنیکی داشت و توانستم او را از پیش‌رو بردارم.

پیش‌بینی ۴ طلا و ۹ مدال برای ایران در المپیک پاریس

یک مرجع آماری پیش‌بینی کرد کاروان ایران در بازی‌های المپیک پاریس ۹ مدال از جمله ۴ طلا کسب کند.

کم‌تر از پنج ماه تا شروع بازی‌های المپیک پاریس باقی مانده است و مرجع آماری Nielsen's Gracenote آخرین پیش‌بینی جدول مدالی خود را برای بازی‌های المپیک منتشر کرد.  

سردار برای ماندن در رم حقوقش را کم خواهد کرد

به نظر می‌رسد سردار آزمون با وجود اینکه با بایرلورکوزن قرارداد دارد، به دنبال ادامه حضور در رم است.

سردار آزمون مهاجم ایرانی با لورکوزن قرارداد دارد و به صورت قرضی در رم توپ می‌زند. درخشش این بازیکن ایرانی و رابطه خوب با هواداران باعث شده است که سران این تیم ایتالیایی به دنبال انتقال دائمی او به پایتخت ایتالیا باشند.  

جانشین مجیدی از عراق آمد

باشگاه اتحاد کلباء امارات یک مربی عراقی را سرمربی این تیم اعلام کرد.

باشگاه اتحاد کلبا امارات فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی‌اش را به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار کرد. باشگاه اماراتی بعد از برکناری سرمربی سابق استقلال، غازی الشمری مربی عراقی الاصل را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۲ ۲۱:۵۹

مجیدی که مربی نیست بهتره بره