• چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۷
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403021913977
  • خبرنگار : 71567

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان:

بخش زیادی از ۳۰ میلیون گیمر کشور دانشجو هستند

بخش زیادی از ۳۰ میلیون گیمر کشور دانشجو هستند

سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان دانشجویان گفت: بیش از ۳۰ میلیون گیمر داریم که بخش زیادی از آن‌ها را دانشجویان تشکیل داده‌اند.

به گزارش ایسنا، ابراهیم نعیمی در دومین نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور گفت: سازمان امور دانشجویان متولی سلامت جسمانی و سلامت روانی و مجموعه‌ای از خدمات متنوع رفاهی برای دانشجویان دانشگاه‌های تابعه وزارت علوم است.
 
وی ادامه داد: رئیس سازمان امور دانشجویان با هدف‌گذاری‌هایی که برای ارتقای خدمات کمی و کیفی در بخش‌های مختلف داشته‌اند تلاش کرده تا دانشگاه‌ها را به سمت و سویی ببرد که روحیه نشاط، شادابی، پویایی و تحرک در دانشگاه‌ها کاملاً بروز یابد.
 
مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های مهم سازمان برپایی المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی است، اظهار کرد: ما بیش از ۳۰ میلیون گیمر فعال در کشور داریم که بخش زیادی از آن‌ها را دانشجویان تشکیل داده‌اند در نتیجه برای جذب حداکثری و جهت دهی به نیروی جوانی این دانشجویان عزیز باید تلاش کنیم.
 
وی ادامه داد: المپیاد بازی‌های فناورانه دانشجویی ۱۸ محور مسابقاتی دارد تا بتواند خلاقیت، پویایی و نشاط را در جامعه دانشجویی ایجاد کند و به استعداد یابی و هدایت آن‌ها بپردازد.
 
نعیمی با بیان اینکه هدف از برگزاری این گردهمایی‌ها بررسی نظام مسائل دانشجویی است، تصریح کرد: احصاء نیازها، تبادل نظرها، شکل گیری دوستی‌ها، رفع ابهام و چالش‌ها، شناسایی نقاط قوت و ضعف و بسیاری از موارد دیگر از اهداف برگزاری این نشست است.
 
سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل ادامه داد: ما انتظاراتی از مدیران دانشجویی دانشگاه‌ها داریم که از جمله آن‌ها حضور میدانی در خوابگاه‌ها و رستوران‌ها و تعامل چهره به چهره با دانشجویان است و از آنجایی که مدیران دانشجویی دانشگاه‌ها از روحیه مدیریت جهادی برخوردار هستند مطمئن هستم این انتظارات به خوبی در دانشگاه‌ها در حال اجراست.
 
نعیمی با بیان اینکه توانمندسازی مسئولین خوابگاه‌ها و امور رفاهی دانشگاه‌ها در دستور کار قرار دارد و در این زمینه برنامه‌های مدونی را خواهیم داشت، تصریح کرد: مدیریت امور دانشجویی مدیریت عشق و علاقه و محبت است ما تلاش داریم تسهیلگری‌هایی را انجام دهیم تا خدمات امور دانشجویی را ارتقای کیفی دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha