• جمعه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: ایکسنا
  • کد خبر: 1403022114978
  • منبع : فضای مجازی

تغییر در نظم جهانی با سیلی کوبنده ایران به اسرائیل

تغییر در نظم جهانی با سیلی کوبنده ایران به اسرائیل

«مهران براتی» تحلیلگر بی‌بی‌سی عملیات وعده صادق را آغازگر تغییر در نظم جهانی داتست.

به گزارش ایسنا، وی در این مصاحبه می‌گوید: اینکه جمهوری اسلامی جرأت کرد خطر حمله مستقیم به اسرائیل را بپذیرد، این گویای یک تغییر در نظم جهانی است که در آن، قدرت‌های غربی به چالش کشیده شدند.

منبع: ایرانیک تی وی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۱ ۱۴:۵۶

با همین دست فرمان و حتی با سرعت بیشتر باید ادامه داد.

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۱ ۲۱:۰۷

من به عنوان یک ایرانی وبه عنوان یک جانبار دفاع مقدس اعتقادم براین است که سپاپاسداران باید از همان اول بم اتم بساخت وتاوبم اتم نسازیم امکان ندارد نه کشور از تحریم نجات پیداکند و نه پایانی در جنگهای خاورمیانه باشد و ما باید تجرب روزهای اول جنگ که هرروز با موشک شهر دزفول ودیگر نقاط و شهرهای کشورمان با موشک زده میشود فراموش نکنیم و الانم تا بم اتم نسازیم اسرایلی امکان ندارد دست از کشتار ملت های عرب لردارد چرا که انان شعار از نیل تا فرات برسر دارند وجالب این است که حاکمان عرب از ان دفاع میکنند که جای تا سف دارد

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۱ ۲۱:۲۷

باید همه موشکها را یک بار می فرستادین ،،،

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۱ ۲۲:۳۵

ما ایرانیها همیشه جرات داشتیم وداریم تازه این فقط یک سیلی در حد کوش مالی بود مشت ندیدین اونم مشت ایرانی

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۱ ۲۳:۲۲

کاملأ باحرفاش موافقم، حقیقت همین است که اسرائیل از ایران همیشه درترس بود برای همین حملاتی پیش دستانه و هدفمند علیه ایران انجام می‌داد. چون خیال می‌کرد درمقابل ایران دارای سلاح هسته ای است ومتحدان غربی رو در کنارشون دارن. با این وجود حملات هدفمند علیه ایران انجام می‌داد که به اصلاح خودشونو درمقابل ایران قوی جلوه بیدن تا ایران ازجنگ با اسرائیل در پرهیز بماند و دست به حمله ای مستقیم علیه اسرائیل نزنه. ولی ایران خوشبختانه باهوش‌تر وشجاع تر ازین حرفاست که از قارقور کردن اسرائیل کوتوله بترسه و متوجه ضعف شون نباشه برای نشون دادن قدرت ایران لازم بود به اسرائیل یه گوشمالی بیدن تا بفهمن یه کفتار در قلمروی شیر. هوس سلطان بودن نکنه! که بعدش ازترس پا به فرار بزاره! تا قبل ازحمله ی ایران به اسرائیل. همه ی جهان شاهد یه اسرائیل شاخ بود. اما بعدازحمله ی ایران. همه شاهد یه اسرائیل شاخ شکسته هستن! نه تنها اسرائیل. بلکه همه ی متحدانش فهمیدکه صبرو تحمل ایران. نشانه ای غرور واعتمادبه نفس ازقدرت وعظمت ایران بوده. نه ضعف و عقب کشیدن! با این حمله ی ایران. حساب کار دست اسرائیل آمد که داشتن صلاح هسته ای نمیتونه اسرائیل کوچولو حریف ایران بزرگ بشه! خودشونم بعدازاین حمله بانتیجه گیری زیاد متوجه شدن که عظمت ایران 80برابر اسرائیله یکی ازکارشناسان شون اینو اعتراف کرد خودم تو ویدئوی خبری دیدم اعتراف تلخ شونو..

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۱ ۲۳:۴۸

زنده باد ایران

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۲ ۰۰:۲۵

سلام بررزمندگان اسلام افرین بربچه های سپاه

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۲ ۱۴:۴۲

افرین‌برغیورمردان‌باغیرت‌نیروهای‌مسلح‌کشورم‌ایران‌به‌خصوص‌برادران‌عزیزمان‌درسپاه‌همیشه‌اماده.دستخوش‌عزیزان