• سه‌شنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 94022213246

موراتا: از هیچکس کینه ندارم

مهاجم یوونتوس در آستانه رویارویی با تیم پیشین خود اعتراف کرد از هیچ کس کینه‌ای به دل ندارد.

مهاجم یوونتوس در آستانه رویارویی با تیم پیشین خود اعتراف کرد از هیچ کس کینه‌ای به دل ندارد.

به گزارش ایسنا، دو تیم رئال و یوونتوس در خاک اسپانیا دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می‌کنند.

این دو تیم فردا شب (چهارشنبه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید در حالی به مصاف هم می‌روند که یوونتوس در دیدار رفت موفق به پیروزی دو بر یک در ایتالیا شده بود و در این دیدار به یک تساوی برای صعود به مرحله بعد نیاز دارد.

آلوارو موراتا که فصل پیش در رئال مادرید حضور داشت و با بی‌مهری سران این تیم با مبلغ 22 میلیون یورو به یوونتوس فروخته شد، در دیدار رفت یکی از گل‌های یووه مقابل رئال را وارد دروازه این تیم کرد. البته رئالی‌ها بندی در قرارداد این بازیکن گنجانده‌اند که با 30 میلیون یورو می‌توانند بار دیگر این بازیکن را به سانتیاگو برنابئو بازگردانند.

موراتا پس از آن که در دیدار رفت دروازه رئال مادرید را باز کرد، به هیچ وجه شادی نکرد تا به همه بگوید هنوز دلش با رئالی‌هاست. در تورین اما به این مهاجم اسپانیایی فرصت بازی بیشتری رسیده است تا او هم پاسخ اعتماد سران باشگاه و سرمربی را داده باشد. او هنوز خاطره های خوبی از سانتیاگو برنابئو دارد. موراتا در این مورد گفت: کینه ای ندارم. نسبت به هیچ کس. از کارلو آنچلوتی که فصل گذشته بازی های زیادی به من داد تشکر می کنم. او دقایقی هم به من در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی داد. نیازی نمی‌بینم بخواهم چیزی را به کسی ثابت کنم. اکنون بازیکن یوونتوس هستم و می خواهم بهترین کارهایی که بلد هستم را در ترکیب این تیم و برای موفقیت اش انجام دهم.

اگر رئالی ها بخواهند از بند بازخرید موراتا که در قراردادش با یوونتوس گنجانده شده است استفاده کنند، باید 30 میلیون یورو به حساب یوونتوس واریز کنند. اگر باشگاه دیگری بخواهد موراتا را بخرد، باز هم تصمیم با رئالی‌هاست که با آن موافقت کنند یا نه. موراتا اما می گوید بازگشت به مادرید برنامه ای نیست که او در سر داشته باشد. یوونتوس در شرایط خوبی قرار دارد و این بازیکن هم می داند که در یووه می تواند پیشرفت بهتری داشته باشد. تنها چیزی که او در فکرش دارد این است که در فینال برلین به میدان برود.

موراتا در این باره هم گفت: به رئال مادرید فکر نمی کنم. در تورین احساس خوبی دارم. فرقی نمی کند چند سال پیش یوونتوس موفق شده در اروپا قهرمان شود. مهم این است که امسال برای کسب آن تلاش می کنیم. این شایستگی را داشتیم که در بین چهار تیم برتر اروپا قرار بگیریم. به علاوه فکر می کنم آن قدر شایستگی داشته باشیم که بتوانیم بین دو تیم برتر اروپا هم باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha