• دوشنبه / ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94121006743
  • منبع : مطبوعات

تشکر فریده اولاد قباد به مناسبت حضور باشکوه مردم در انتخابات

تشکر فریده اولاد قباد به مناسبت حضور باشکوه مردم در انتخابات

فریده اولاد قباد، منتخب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس برای تقدیر از حضور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه پیامی صادر کرد.

فریده اولاد قباد، منتخب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس برای تقدیر از حضور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این پیام آمده است:

شهروندان ارجمند، قاصدان خوش خبر امید و بلندقامتان تاریخ ایران زمین!

با قلبی لبریز از عشق، زبانی سرشار از تحسین و قلمی به رنگ ارادت، پاس می­دارم همت بلندتان را و ارج می­نهم اعتمادتان را ! درود بر شما ملت سرافراز که با همتتان جشن ملی هفت اسفند 94 را در تاریخ پرافتخار ایران ماندگار کردید.

درود بر شما زنان و مردان باغیرت ایرانی که برای اقتدار میهن عزیزمان، دست در دست هم، با شور و نشاطی وصف ناپذیر، حماسه ای بزرگ آفریدید.

شما مردم عزیز با حضور آگاهانه و پرمهرتان، همدلی و همزبانی تان با دولت و حاکمیت را به خوبی نشان دادید و با این حرکت مسئولانه خود، زمینه جشن، وفاق و «آشتی ملی» را فراهم کردید. امید دارم، به زودی حاکمیت نیز برای قدردانی از حضور پرشور و حماسی شما، آشتی ملی را رقم بزند.

لازم می دانم از مقام معظم رهبری که با زمینه سازی و سیاستهای راهگشا و حق الناس خواندن آرای مردم به افزایش مشارکت مردم قوت بخشیدند، تقدیر و تشکر کنم. همچنین از جناب آقای دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور محترم، آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز رئیس جمهور محبوب دوره اصلاحات که با سخنان و مواضع اصولی و به‌هنگام خود، مردم را تشویق به شرکت در انتخابات کردند، کمال قدردانی را دارم.

اینک که با عنایت خداوند متعال و همّت و حُسن اعتماد شما شهروندان آگاه و شورآفرین شهرستان های تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس، اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده اصلاحات، امکان خدمتگزاری در خانه ملت را یافته­ام، بر خود لازم می­دانم از بذل محبت، همراهی و همکاری همه شهروندان عزیز به ویژه یاران یکدلی که در ایام تبلیغات در ستادهای انتخاباتی، فعالیت چشمگیری داشته و در راستای انجام مسئولیت اجتماعی و آرمان­های بلند اصلاحات «گام دوم» را برداشتند، تقدیر و سپاسگذاری کنم.

امید است با عنایت پروردگار حکیم و مهربان و در سایه حمایت و نظارت مستمر و آگاهانه شما در ادامه مسیر، اینجانب همراه با یاران لیست امید که از ائتلاف فراگیر اصلاح­طلبان و حامیان دولت به مجلس دهم راه یافته­ایم، توفیق خدمت­گذاری به ایران و ایرانی را پیدا کنم.

همچنان که در ایام تبلیغات انتخابات، با شما عهد بستم، هم اکنون نیز در پیشگاه خداوند منان و افکار عمومی ایرانِ سرفراز، تعهد می نمایم که به عهد و پیمانم با شما عزیزان و آرمان­های اصلاحات وفادار خواهم بود و به عنوان منتخب مردم تهران بزرگ در بهارستان اعلام می­‌کنم که در انجام وظایف نمایندگی، امانت و تقوی را رعایت کرده و ضمن پایبندی به قانون، استقلال، اقتدار و اعتلای میهنم، در حد توان خود با عزمی راسخ در مسیر پیگیری حقوق ملت بزرگ ایران، دفاع از تمامیت ارضی، قانون اساسی و آرمان‌های امام(ره) و شهدا گام بردارم و همواره ضامن استقلال کشور و حافظ آزادی مردم و تأمین مصالح آنها باشم. با امید به فردایی روشن برای ایران و ایرانی، سرافراز و پایدار باشید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha