• سه‌شنبه / ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ / ۰۸:۵۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94121106998
  • خبرنگار : 71533

سجادی:

جریان‌های سیاسی،‌ اخلاق شکست و پیروزی را رعایت کنند

جریان‌های سیاسی،‌ اخلاق شکست و پیروزی را رعایت کنند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری گفت:‌مجلس آینده به هیچ جناح خاصی تعلق ندارد، متعلق به مردم و نظام است و باید با پیگیری توصیه های رهبری ماموریت خود را به نحو احسن انجام دهد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری گفت:‌مجلس آینده به هیچ جناح خاصی تعلق ندارد، متعلق به مردم و نظام است و باید با پیگیری توصیه های رهبری ماموریت خود را به نحو احسن انجام دهد.

سید کمال الدین سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) با اشاره به ضرورت رعایت اخلاق از سوی جناح های مختلف در خصوص اعلام نتایج انتخابات اخیر اظهار کرد: همه جناح‌ها باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و اگر جریانی در یک استان به پیروزی رسیده و جریان دیگری شکست خورده است هر دو باید با رعایت اخلاق انتخاباتی، خود را برای خدمتگزاری به مردم و نیز هماهنگی با یکدیگر آماده کنند.

وی افزود‌: هنوز نتایج کامل انتخابات اعلام نشده است اما در هر دو صورت آن جریانی که پیروز انتخابات خواهد شد، باید از رهبری نظام و مردم همیشه در صحنه سپاسگزار باشد و با همت بالا خود را برای خدمتگزاری به ملت و نظام آماده کند اما در عین حال نباید از ادبیات خاصی در توصیف جریانی که احیانا در حوزه‌هایی مهم شکست خورده است استفاده کند یا هیجان زیادی نسبت به پیروزی خود نشان دهد.

سجادی با تاکید بر اینکه جریانی که در انتخابات شکست خورده است باید صبر و متانت نشان دهد و خود را با سایر جریان‌ها هماهنگ سازد اظهار کرد: مجلس دهم متعلق به مردم و نظام است و باید با توجه به توصیه‌های رهبری ماموریت خود را به نحو احسن انجام داده و به رفع مشکلات و نیازهای مردم بپردازد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری پذیرفتن نتایج انتخابات و عملکرد نهادهای نظارتی را از ویژگی‌های برجسته رعایت اخلاق انتخاباتی دانست و گفت:‌ جریان‌های سیاسی باید از ایجاد چالش یا تهمت و اتهام‌زنی نسبت به یکدیگر پرهیز کرده و شرایط را برای حفظ کار آمدی مجلس و فراهم شدن زمینه های پیشرفت کشور مهیا کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha