• شنبه / ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94121509711
  • خبرنگار : 30101

منصوریان: حرف‌های مدیرکل ورزش وزارت نفت خالی‌ام کرد

منصوریان: حرف‌های مدیرکل ورزش وزارت نفت خالی‌ام کرد

سرمربی تیم نفت می‌گوید دوست داشت از تیم نفت تیمی مانند سپاهان در تهران درست کند اما بعضی‌ها حرف‌ها او را ناامید می‌کند.

سرمربی تیم نفت می‌گوید دوست داشت از تیم نفت تیمی مانند سپاهان در تهران درست کند اما بعضی‌ها حرف‌ها او را ناامید می‌کند.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نفت تهران اظهار کرد: بازی به گونه‌ای است که اگر بتوانیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و مشکلات مالی در روحیه بازیکنان ما تاثیر نگذارد می‌توانیم به پیروزی برسیم. ان‌شاءالله اگر بتوانیم فردا پیروز میدان شویم می‌توانیم جایگاه‌مان را درجدول بهبود ببخشیم. اگر این پیروزی به دست بیاید آن‌ را به خانواده مرحوم دارستانی تقدیم می‌کنیم. در حال حاضر جایگاه ما در جدول نشان از لیاقت بازیکنان‌مان در روزهای سخت است.

وی ادامه داد: ما در بخش دولتی رایزنی‌هایمان را شروع کرده‌ایم. حق طبیعی بازیکنان ماست که مطالبات‌شان را بگیرند. ما از حق آن‌ها عقب نمی‌نشینیم. تجربه تلخی مثل بانک تجارت، شاهین، دارایی، پاس تهران و پارس خودرو داریم. علاقه‌مند نیستیم که باز هم چنین اتفاقی رخ دهد. قطع به یقین کسانی که سیاست‌گذار هستند همه چیز را می‌بینند که جوانان باغیرت نفت الاهلی را حذف می‌کنند. نمی‌شود بر روی این مسائل قیمت گذاشت.

وی اضافه کرد: ما برای نفت نیازمند ردیف بودجه کامل هستیم تا این باشگاه اداره شود. البته مدیر ما در حال رایزنی است که مشکلات را برطرف کند اما بودجه‌ای که در سال گذشته برای باشگاه نفت اختصاص یافت و وزیر نفت جناب آقای زنگنه هم آن را امضا کرد، هنوز به باشگاه نداده‌اند. روز گذشته جلسه‌ای هم با مدیریت باشگاه و اعضای هیات امنا برگزار کردیم تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم. ما حتی برای گرفتن هتل هم مشکل داشتیم.

او درباره پوشیدن پیراهن مشکی تیمش هم گفت: اگر آقای تاج موافقت کند قصد داریم فردا با پیراهن مشکی به میدان برویم تا به نوعی یاد مرحوم دارستانی را زنده کنیم. مرحوم دارستانی در رشته‌های دیگر از جمله دوومیدانی و همین طور والیبال کار بدنسازی را انجام داده بود. امیدوارم سازمان لیگ با این درخواست موافقت کند.

منصوریان درباره امنیتی که در کشور ایران وجود دارد نیز گفت: چند وقت پیش که مسئول AFC در هتل آزادی بود من به دیدارش رفتم و با هم گپ و گفت‌وگو کردیم. برایش جالب بود که در ایران حتی آدم‌های معروف هم در خیابان‌ها راه می‌روند و احتیاج به محافظ ندارند. به نظرم این گونه مسائل که مطرح می‌شود حسودی به کشور ماست که در امنیت کامل است.

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا به جای دارستانی مربی دیگری جذب می‌کنید یا خیر گفت: تا انتهای فصل جانشینی برای او نخواهیم آورد. فیلم‌های بدنسازی او موجود است و متدهای او را به خوبی می‌دانیم. از آقای چینی و خرمگاه خواهش کردم که این کار را انجام بدهند. البته کار را باید میان خودمان تقسیم کنیم.

منصوریان در ادامه گفت: آقای جوادی مدیر ورزش وزارت نفت روز گذشته مصاحبه‌ای انجام دادند و گفتند من علاقه‌ای به ورزش ندارم. با همه احترامی که برای ایشان قائلم باید اعلام کنم ای کاش از همان ابتدا که آمدید اعلام می‌کردید که به ورزش علاقه ندارید. من روز گذشته که این صحبت را شنیدم واقعا خالی شدم. دوست داشتم تیم نفت را یک تیم زردپوش مثل سپاهان در تهران درست کنم اما پس از دو سال زحمت این حرف‌ها آدم را ناامید می‌کند. به اعتقاد من واگذاری نفت بزرگ‌ترین لطمه را به مردم تهران می‌زند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha