• سه‌شنبه / ۵ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۷:۲۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95050103407
  • خبرنگار : 30054

عضو کنسرسیوم کسب وکار اینترنتی مطرح کرد

ایرانی‌ها؛تولیدکننده یک هزارم محتوای وب هستند

ایرانی‌ها؛تولیدکننده یک هزارم محتوای وب هستند

یک متخصص بازاریابی دیجیتالی گفت: یکی از راه‌های بالا بردن بهره‌وری ملی و کاهش روند تخریب محیط‌زیست توجه ویژه به تجارت الکترونیکی و بازاریابی دیجیتالی است.

حمیدرضا اسماعیل‌خو، متخصص بازاریابی دیجیتالی و عضو کنسرسیوم کسب وکار اینترنتی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار ایسنا افزود: در حوزه بازاریابی دیجیتالی، تولید محتوا و بازاریابی محتوایی مهم‌ترین موضوع است، زیرا در عصر اطلاعات آگهی تاثیر کمتری دارد و همه به‌دنبال آگاهی هستند. در جامعه امروز در بازار هدف ما، همه به نوعی متخصص هستند زیرا امکان دستیابی به اطلاعات بسیار ساده‌تر از گذشته است و آگهی‌های تبلیغاتی به تنهایی کارکرد گذشته را ندارند. 

وی با ابراز تاسف از اینکه کاربران اینترنتی در ایران بیشتر نقش مصرف‌کننده دارند تا تولیدکننده، بیان کرد: کاربران ایرانی تنها یک‌هزارم محتوای وب را تولید می‌کنند اما نزدیک به یک‌صدم کاربران اینترنت جهان را تشکیل می‌دهند و جای تعجب است که با پیشینه فرهنگی و ادبی ایران، سهم بسیار اندکی از محتوا را تولید می‌کنیم و بیشتر مصرف‌کننده محتوا هستیم تا تولیدکننده آن.

عضو کنسرسیوم کسب وکار اینترنتی با اشاره به فراگیر شدن فناوری‌های همراه و پوشیدنی، افزود: تا امروز داستان‌های ما به‌صورت متن و عکس و فیلم محتوای اینترنت بودند اما با رشد تجارت همراه و همین‌طور فناوری واقعیت مجازی ( (augmented realityخودمان و اشیا زندگیمان جزیی از محتوای اینترنت خواهیم شد. همچون بازی‌های جدید کامپیوتری، روند تجارت الکترونیکی نیز از واقعیت مجازی به سمت واقعیت افزوده خواهد رفت و اگر شرکت‌ها خود را با این تغییرات هماهنگ نکنند بخشی از سهم بازار خود را از دست خواهند داد.  

اسماعیل‌خو یکی از سخنرانان همایش بازاریابی و راهکارهای بازاریابی نوین و فروش است و در خصوص چرخه بازاریابی محتوایی سخنرانی می‌کند. کارشناسانی مانند مایکل لندر، مهدی جبراییلی، حسین طاهری، محمد صادق مالکی و شهرام جزایری از دیگر سخنرانان این همایش هستند.

به گزارش ایسنا، همایش بازاریابی و راهکارهای بازاریابی نوین و فروش در ۲۱ مردادماه امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

مدیران صنایع، بازاریابی و شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های نوپا و استارتآپ و شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات بازاریابی و تبلیغاتی از مخاطبان این رویداد هستند.

متقاضیان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای کنسرسیوم مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha