• دوشنبه / ۸ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95060805407
  • خبرنگار : 30054

مرکز آموزش علمی-کاربردی بیمه ایران در پنج رشته بیمه‌ای دانشجو می‌پذیرد

مرکز آموزش علمی-کاربردی بیمه ایران در پنج رشته بیمه‌ای دانشجو می‌پذیرد

مرکز آموزش علمی-کاربردی بیمه ایران وابسته به شرکت سهامی بیمه ایران، برای سال تحصیلی ۱۳۹۶-۱۳۹۵ در پنج رشته بیمه‌ای دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بیمه ایران، این پنج رشته عبارت‌اند از "کاردانی حرفه‌ای امور بیمه"؛ "کاردانی حرفه‌ای حسابداری در شرکت‌های بیمه"؛ "کاردانی حرفه‌ای حسابداری- حسابداری دولتی"؛ "کاردانی حرفه‌ای حسابداری – حسابداری مالی"و "کاردانی حرفه‌ای مدیریت کسب و کار". پذیرش دانشجو در رشته‌های کاردانی حرفه‌ای امور بیمه و کاردانی حرفه‌ای حسابداری در شرکت‌های بیمه برای مهر ۹۵ و در سه رشته دیگر برای بهمن امسال است.

داوطلبان پذیرش در این رشته‌ها می‌توانند به "دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی-کاربردی" که هفتم شهریور از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد، مراجعه و در جدول شماره ۴ این دفترچه سایر اطلاعات و مشخصات هریک از رشته‌های بیمه‌ای را دریافت کنند.

بنابر اطلاع سازمان سنجش آمورش کشور، پذیرش در دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی-کاربردی که از روز یکشنبه، ۷ شهریور ۹۵ آغاز شده است، تا روز ۱۳ شهریورماه ادامه دارد و منحصرا به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت WWW.Sanjesh.orgصورت می‌گیرد.

مرکز آموزش علمی-کاربردی بیمه ایران، تنها مرکز تخصصی آموزش بیمه در کشور است که از سال ۱۳۸۹ بر اساس مجوز شماره ۱۸۹۴۰۴/۲۲/۲ مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دارای مجوز پذیرش دانشجو بوده است. این مرکز طی ۵ سال گذشته با جذب استادان و خبرگان حوزه بیمه، ۲۸ دوره کارشناسی و کاردانی بیمه‌ای را برگزار کرده است. با توجه به نیاز روزافزون صنعت بیمه کشور به نیروهای متخصص، از مجموع ۱۵۳۴ دانش‌آموخته این مرکز، هم‌اکنون بسیاری از آنها در مراکز و شرکت‌های بیمه‌ای اشتغال به کار دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha