• سه‌شنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۵ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95071307945
  • منبع : نمایندگی خوزستان

دست‌نشان: مردم خوزستان توقع‌شان را از تیم ما پایین بیاورند

دست‌نشان: مردم خوزستان توقع‌شان را از تیم ما پایین بیاورند

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این که همچنان به تیمم امیدوارم، گفت: نیاز داریم که تماشاگران و مردم خوب خوزستان، جوانان تیم را حمایت کنند و نگاه سختگیرانه به تیم نداشته باشند.

نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:‌ خدا را شکر حال تیم‌مان خوب است؛ چند روز پیش در یک بازی تدارکاتی به مصاف شهرداری ماهشهر رفتیم که این دیدار مساوی شد، هر چند که این بازی می‌توانست بهتر از این هم باشد ولی زمین تیم حریف از کیفیت خوبی برخوردار نبود و واقعا بازیکنانم نگران بودند که مصدوم نشوند. در کل این بازی خیلی چنگی به دل نزد.

وی ادامه داد:‌ پس از این بازی قرار بود دور جدید تمرینات مان از روز شنبه هفته جاری پیگیری شود که به دلیل گرد و خاک، تمرینات‌مان تعطیل شد. دو روز پیش نیز در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم اروند خرمشهر رفتیم و بازی به سود ما تمام شد. این بازی شرایط خیلی خوبی داشت و از نفراتی که بازی کردند هم رضایت داشتم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان بیان کرد:‌ بعد از این بازی هم جلسه ای با مدیرعامل باشگاه داشتیم و خواهان یک برنامه تمرینی خارج از استان، آن هم در تهران بودم که قرار شد مدیریت باشگاه این موضوع را بررسی کند. اگر به این اردو هم نرویم، تلاش مان این است که یک دیدار تدارکاتی با استقلال خوزستان برگزار کنیم.

 وی در خصوص عدم حضور تیمش در رقابت های جام حذفی نیز گفت:‌ به دلایل مختلف نتوانستیم در این مسابقات شرکت کنیم. کادر فنی و مدیریت باشگاه از چند جهت به این نتیجه رسیدند که در این رقابت ها حضور پیدا نکنیم.

دست‌نشان در خصوص وضعیت عقیل اعتمادیان، دروازه‌بان دورگه تیمش هم عنوان کرد: ‌او مدتی پیش در تمرینات تیم دچار مصدومیت شد و اکنون در حال درمان است، هر چند طول درمانش بیشتر شد ولی مطمئنا باید بعد از این تعطیلات آماده شود و کم کم منتظر هستیم که او درون دروازه قرار بگیرد.

 وی خاطرنشان‌کرد: من همچنان به تیمم امیدوارم و البته نیاز داریم که تماشاگران و مردم خوب خوزستان، جوانان تیم را حمایت کنند. آن‌ها نباید سختگیرانه به تیم نگاه کنند و باید توقع‌شان را کمی پایین بیاورند و همچنین در صورت یک شکست، از تیم ناامید نشوند و این جوانان را مورد حمایت خود قرار دهند تا در آینده نتایج بهتر از این کسب شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۷-۱۴ ۰۸:۴۷

تیم شهر آبادان "صنعت نفت" نام دارد (که خوزستانیها فقط "صنعت"خطاب میکنند) نه "نفت آبادان" ما خوزستانی ها نمیدانیم اصرار ایسنا ورزشی در بکار بردن کلمه نفت آبادان چیست؟ علیرغم گوشزدهای مکرر در این مورد!!!