• چهارشنبه / ۱ دی ۱۳۹۵ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95100100585
  • خبرنگار : 30054

تخفیف بسته‌های آموزشی سنجش امیرکبیر برای داوطلبان

تخفیف بسته‌های آموزشی سنجش امیرکبیر برای داوطلبان

سنجش امیرکبیر مبتکر ارائه بسته‌های آموزشی آمادگی آزمون تحصیلات تکمیلی بوده و در زمینه ارائه بسته‌های آموزشی مکاتبه‌ای، مشاوره و برنامه‌ریزی، مجموعه کتب سری تات، خودآموز صوتی تصویری زبان، آزمون‌های آزمایشی آنلاین و مجموعه کتب تخصصی دکتری و ارشد نیز فعال است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، دوره‌های مکاتبه‌ای کنکور کارشناسی ارشد برای اولین بار به صورت گسترده در سال ۷۸ توسط فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر و صنعتی شریف راه‌اندازی شد. موسسان سنجش تکمیلی امیرکبیر در سال ۷۸، فعالیت خود را در زمینه مشاوره، برنامه‌ریزی و پشتیبانی رشته‌های فنی و مهندسی آغاز کردند. بنابراین با توجه به این تجربه مفید و جهت سالم‌سازی و گسترش عدالت آموزشی، سنجش تکمیلی امیرکبیر با ایدۀ نوین آموزشی و برنامه‌ریزی از طریق کنکور مکاتبه‌ای همراه با مشاوره و پشتیبانی ساماندهی شد.

 سنجش امیرکبیر اعللام‌کرد: هدف این مجموعه، عمومیت بخشیدن به مقوله آموزش در اقصی نقاط ایران با کمترین هزینه بوده است. اینک داوطلبان در دوردست‌ترین شهرستان‌ها می‌توانند از خدمات سنجش امیرکبیر همانند داوطلبان تهرانی برخوردار شوند. بنابراین داوطلبان سنجش امیرکبیر در طول یک سال قدم به قدم با روش‌های برنامه‌ریزی شده به پیش می‌آیند و دروس خود را با این برنامه مطالعه می‌کنند.

بنابر اعلام مجموعه سنجش امیرکبیر، ۲۰ درصد تخفیف ویژه شب یلدا برای همه رشته‌ها از ۲۹ آذر تا ۱۵ دی‌ماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات سنجش امیرکبیر به وب سایت سنجش امیرکبیر، منابع آزمون دکتری و کارشناسی ارشد سراسری و آزاد و علوم پزشکی وزارت بهداشت ۹۶-۹۷ مراجعه کنند و یا جهت ثبت‌نام خدمات آموزشی سنجش امیرکبیر و همچنین مشاهده منابع دروس آزمون دکتری و کارشناسی ارشد ۹۶-۹۷ سراسری و آزاد به فروشگاه آنلاین سنجش امیرکبیر مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۴۴۰۳۱۶۹۰ تماس بگیرند. همچنین داوطلبان می‌توانند با ارائه کد تخفیف ویژه ISNA به همکاران ما از ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف ویژه به مدت محدود بهره‌مند شوند.

آزمون‌های زبان انگلیسی که این مجموعه داخل کشور برگزار می‌کند شامل آزمون MSRT، آزمون EPT، آزمون زبان UTEPT (زبان عمومی دانشگاه تهران)، آزمون MHLE، آزمون Tolimo، آزمون TOEFL و آزمون IELTS است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha