• دوشنبه / ۱۹ تیر ۱۳۹۶ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 96041910197
  • خبرنگار : 71552

تنها دونده زن ایران در قهرمانی آسیا: هدفم بازی‌های آسیایی جاکارتا است

تنها دونده زن ایران در قهرمانی آسیا: هدفم بازی‌های آسیایی جاکارتا است

پرتابگر نیزه ایران در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا گفت: می خواستم در این رقابت‌ها رکورد خوبی بزنم، اما نشد. خوشحالم که به عنوان تنها دختر ایرانی در این مسابقات حضور داشتم.

سحر ضیایی، تنها نماینده ایران در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سطح مسابقات قهرمانی آسیا بسیار بالا بود و همه برای قهرمانی آماده بودند. به قهرمانی آسیا آمدم تا رکورد خیلی خوبی بزنم، اما نمی دانم شرایط جوی بود یا بی تجربگی ام که باعث این نتیجه‌ شد، اما همین که توانستم به عنوان تنها دختر ایرانی در این مسابقات حضور داشته باشم برایم امتیاز بزرگی است. آن را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم بتوانم از این تجربه استفاده کنم.

او در مورد تجربه حضور خود در رقابت‌های بین‌المللی، گفت‌: این دومین تجربه من در رقابت‌های بین‌المللی بود. پیش از این من در رقابت‌های کشورهای اسلامی باکو حضور داشتم و توانستم به مدال نقره دست یابم. من کم‌تجربه‌ترین نماینده در کاروان ایران بودم.

دختر پرتابگر نیزه ایران در مورد نتیجه‌ خود در این رقابت‌ها، خاطر نشان کرد: نتوانستم آن نتیجه‌ای که می خواستم را بگیرم، اما خب تجربه خیلی خوبی بود. من توانستم رقبای خودم را بشناسم و عملکرد آنها را آنالیز کنم و بفهمم که من در آسیا چه جایگاهی دارم.

وی هدف خود را موفقیت در بازی‌های آسیایی دانست و گفت‌: بعد از این که برگردم می دانم که چطور تمرین کنم تا در بازی‌های آسیایی نتیجه‌ خیلی خوبی بگیرم. یک سال است که با مربی خود محمدی کار می‌کنم و برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شوم. تنها هدفم بازی‌های آسیایی است.

ضیایی در پایان، ادامه‌ داد: تمام تمرکز خود را روی تمریناتم می گذارم. با توجه به رکوردهایی که در قهرمانی آسیا زده شد، اگر فدراسیون برنامه تمرینی خوب برای ما در نظر بگیرد، خیلی راحت می‌توانم در بازی‌های آسیایی مدال بگیرم. امیدوارم که این چند ماه همه چیز خوب پیش رود تا نتیجه‌ خوبی در بازی‌های آسیایی بگیرم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha