• شنبه / ۴ آذر ۱۳۹۶ / ۰۷:۴۳
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 96090401444
  • منبع : وزارت بهداشت و درمان

بسته‌های تحول و نوآوری مانع موازی‌کاری در حوزه آموزشی دانشگاه‌ها شده است

بسته‌های تحول و نوآوری مانع موازی‌کاری در حوزه آموزشی دانشگاه‌ها شده است

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه بسته‌های تحول و نوآوری تا اندازه زیادی مانع موازی کاری در حوزه آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی شده است، بر ضرورت آسیب شناسی این بسته ها تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر جواد موذن، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی دزفول با تشریح برنامه‌های این دانشگاه برای توسعه آموزش علوم پزشکی در 4 سال آینده گفت: تشکیل هسته‌های علمی با محوریت افراد با تجربه و متخصص در حوزه های مختلف آموزشی پژوهشی، ایجاد بستر لازم برای هسته های فناوری و شرکت های دانش بنیان با محوریت دانشگاه علوم پزشکی، مشارکت هدفمند افراد توانمند و تمرکز بر برنامه های برون دانشگاهی با محوریت دانشگاه‌های علوم پزشکی از جمله این برنامه‌ها است.

وی همچنین جذب نیروی انسانی کارآمد، تخصصی و بومی، حرکت بر اساس نیازهای سلامت و با در نظر گرفتن حیطه های سرآمدی دانشگاه را دیگر برنامه های این دانشگاه برای توسعه علوم پزشکی در سال‌های آینده عنوان کرد.

موذن با اشاره به نقش دانشگاه‌ها در اجرای بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی بر به کار بستن مجموعه راهکارهایی برای تقویت این نقش تاکید کرد و گفت: برای اجرای این بسته ها لازم است زیرساخت‌های لازم در سطح کشور فراهم گردد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در ادامه با ارزیابی توان اجرایی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در اجرای بسته های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی گفت: آموزش مجازی و آموزش پاسخگو حوزه‌هایی هستند که با توجه به برنامه‌ریزی هدفمند و زمان بندی شده نیاز به حرکت سریع  به سمت آن داریم.

وی افزود: با توجه به نوپایی دانشگاه در اجرای بیشتر بسته ها با محدودیت هایی مواجه هستیم که می تواند با کمک دانشگاههای کلان منطقه و فراهم شدن زیرساخت های لازم برطرف گردد.

موذن در ادامه گفت: اجرای بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی امری زمان بر است و باتوجه به اینکه نتایج این بسته ها در بلندمدت مشخص می شود لازم است برای ایجاد انگیزه در اعضای هیات علمی برای مشارکت در اجرای بسته ها برنامه ریزی شود.  

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، وی در پایان مهم ترین دستاوردهای اجرای بسته های تحول و نوآوری را حرکت برنامه ریزی شده در حوزه آموزش دانشگاه‌ها، عدم موازی کاری در حوزه های متفاوت و حرکت علمی همسو با محورهای فکری در دنیا عنوان کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha