• سه‌شنبه / ۲۱ آذر ۱۳۹۶ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 96092111450
  • خبرنگار : 71580

"حکم صادره برای شمس تهران منطبق با قانون است"

رییس سازمان لیگ والیبال: روی حرف استاندار و نماینده مجلس تضمین ۳ تیم را قبول کرده‌ایم

رییس سازمان لیگ والیبال: روی حرف استاندار و نماینده مجلس تضمین ۳ تیم را قبول کرده‌ایم

رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: وقتی استانداران و نمایندگان شهرها نامه می‌زنند و رییس فدراسیون می‌گوید نمی‌شود جلوی نامه را گرفت، چه می‌شود کرد؟

منوچهر پورحسن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حکم صادره برای تیم والیبال شمس تهران که شامل کسر سه امتیاز و نیز جریمه نقدی ۳۰ میلیون تومانی به دلیل عدم تیم‌داری در مسابقات نوجوانان کشور، گفت: حکمی که اعلام شد کاملا قانونی است و کاملا منطبق با بند ۱۵ آیین‌نامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال است.

رییس سازمان لیگ در واکنش به صحبت‌های محمد وکیلی، سرمربی تیمش، مبنی بر اینکه قبلا هماهنگی‌های لازم با فدراسیون والیبال را انجام داده‌اند و اینکه حکم صادره مرتبط با حواشی اخیر در لیگ برتر است پاسخ داد: اصلا چنین صحبت‌هایی صحت ندارد و برایم تازگی دارد. من با داورزنی درباره عدم تیم‌داری شمس تهران صحبت کردم و او به من گفت که قانون را رعایت کنید. هر تیم دیگری به غیر از شمس هم در رقابت‌های نوجوانان شرکت نمی‌کرد با این جرائم روبه‌رو می‌شد.

پورحسن ادامه داد: مملکت قانون دارد. اگر شهرداری ارومیه چک داده است ما هم منتظر زمان بازپرداخت آن هستیم تا اگر وصول نشود از شهرداری و به صورت قانونی بگیریم. هاوش گنبد بدهکار است اما هنگامی که آقای مناف هاشمی استاندار گلستان شد به سازمان لیگ گفت که اسپانسری را فراهم می‌کند تا چک‌های باشگاه را تضمین کند. وقتی استاندار و نماینده مجلس استان می‌گویند که ما تضمین می‌کنیم، رییس فدراسیون هم به من گفت ما آن تضمین را قبول کنیم. من از اول هم گفتم که هر تیمی بدهی دارد نباید در لیگ حضور داشته باشد. برای نمونه دیگر فرماندار ورامین قول داده که تا پایان آذرماه با بازیکنان که چک دست‌شان است تسویه حساب می‌کند و ما آخر آذر نامه می‌دهیم که چه کرده‌اند.

پورحسن در ادامه صحبت‌هایش افزود: وقتی می‌گویند که برای کمک به تیم‌های دیگر این حکم را اعلام کرده‌ایم واقعا ناراحت شدم. دور برگشت هنوز شروع نشده است و من اصلا نمی‌دانم چه تیمی صعود و چه تیمی سقوط می‌کند. مطمئنا هیچ هماهنگی از قبل برای عدم تیم‌داری شمس در رده نوجوانان صورت نگرفته است و اگر مسئولان این تیم مدرک دارند ارائه کنند.

رییس سازمان لیگ در مورد عدم برگزاری دیدار تیم‌های هاوش گنبد و کاله آمل و اعلام نتیجه سه بر صفر به سود تیم آمل اظهار کرد: در آن موقع که این بازی برگزار نشد مدیرعامل ایرانیان گنبد اعلام کرد که قراردادها جعلی است و چک‌های تقلبی به بازیکنان داده‌اند. او گفت که عده‌ای معلوم‌الحال این کارها را کرده‌اند و پس از آن هم بازیکنان این تیم اعلام کردند که بازی نمی‌کنند. در همان حین من به بهروز عطایی زنگ زدم و از او پرسیدم که کجا هستند و او پاسخ داد که در شهر گلوگاه هستیم. من هم با توجه به این اتفاقات به عطایی گفتم  که برگردید و مسابقه برگزار نمی‌شود چرا که هیچ کس مسئولیت تیم گنبدی را نمی‌پذیرد. در آن زمان هم به هیچ عنوان نگفتیم که این دیدار معوقه برگزار خواهد شد.

او در پایان اضافه کرد: همین اتفاقات با استاندار شدن مناف هاشمی در گلستان همزمان شد و استاندار جدید شرایط تیم را تضمین کرد. پس از آن که نماینده گنبد با شش نفر به تبریز رفت من گفتم که دیگر با این تیم کاری ندارم. در حال حاضر هم این تیم به بازیکنانش در حد ۷ یا ۸ میلیون پول داده و ۵۵ درصدی که قرار بود بدهند را هنوز به بازیکنان پرداخت نکرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha