• شنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۶ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96092513884
  • خبرنگار : 30054

ثبت‌نام دوره آنلاین MBA کشور آغاز شد

ثبت‌نام دوره آنلاین MBA کشور آغاز شد

دوره  MBA یا مدیریت عالی کسب‌وکار تمام دانش و مهارت لازم برای یک مدیرعامل، یک کارآفرین و یک مدیر ارشد را فراهم می‌آورد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، با وجود دوره‌های عادی مدیریتی، فردی که وارد دوره MBA می‌شود خود را در سطح بالاتری از مدیریت قرار می‌دهد و قصد ندارد مانند مدیران عادی، روش‌های نخ‌نمای گذشته را تکرار کند.

مدیران MBA افراد انقلابی در کسب‌وکار به حساب می‌آیند که به وضوح از پرستیژ، مدل فکری و شخصیت بالاتری نسبت به سایر مدیران برخوردارند.

در حالی که بهترین مراکز آموزش MBA ایران، تنها روی انتقال دانش به دانشجویان متمرکز هستند، آکادمی مجازی ایرانیان با پشتیبانی و فناوری مرکز EBS سوئد و همکاری مرکز تحقیقات استراتژیک توسعه ضمن ارائه بهترین برنامه آموزشی-پژوهشی، سه ویژگی کاملا انحصاری را به دوره مدیریت عالی کسب و کار - MBA افزوده است که شاملموارد زیر است:

-  دوره به صورت کاملا آنلاین برگزار می‌شود. شما بدون محدودیت در محل اقامت، به راحتی از طریق اینترنت در کلاس استادان ملی و بین‌المللی دوره شرکت می‌کنید. حتی از سکوهای نفتی خلیج فارس!

-  فقط در این دوره، شما در برنامه اختصاصی MBA Challenge شرکت می‌کنید و تحت نظارت و مشاوره متخصصان، برای حل مشکلات اساسیِ کسب‌وکار خود اقدام می کنید.

-  شما حتی با کمترین دانش کامپیوتر، به راحتی از تمامی امکانات این دوره کاربردی استفاده خواهید کرد.

در صورت ثبت‌نام اولیه رایگان در بیست و سومین دوره آنلاین MBA ، از امتیازات خاص مانند امکان ثبت‌نام در دوره VIP با شهریه دوره عادی (فرصت تخفیف یک میلیون تومانی)، امکان حضور در کلاس‌های اصلی آنلاین دوره MBA، دریافت بسته منحصر به‌فرد "دانشگاه جیبی MBA" در صورت ثبت‌نام نهایی، دریافت گواهینامه بین‌المللی، برخوردار می‌شوید.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، ثبت‌نام و آشنایی با این دوره متفاوت اینجا کلیک کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha