• دوشنبه / ۲۵ دی ۱۳۹۶ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96102513260
  • خبرنگار : 30054

نگاهی به نوآوری و توسعه فنی در صنعت تابلوسازی

نگاهی به نوآوری و توسعه فنی در صنعت تابلوسازی

با طراحی اولین سلول‌های کشویی فشار متوسط در ایران توسط شرکت پارس تابلو، نوآوری و توسعه فنی در صنعت تابلوسازی آغاز شد. این شرکت به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تابلوسازی در زمینه خدمات طراحی، فنی و ساخت انواع تابلوهای برق فعالیت می‌کند. 

به گزارش سرویس بازار ایسنا، شرکت پارس‌تابلو که به منظور ارتقای سطح تکنولوژی محصولات، در سال ۱۳۶۸ موفق به عقد قرارداد انتقال دانش فنی با شرکت ALSTOM فرانسه شد، به‌عنوان تولیدکننده پیشرو در صنعت برق به فعالیت خود ادامه داد. پارس‌تابلو با این روش کمک شایانی به پروژه‌های ملی کرده و جوایز معتبری را به عنوان سازنده برتر و صادرکننده نمونه تجهیزات صنعت برق دریافت کرده است.

شرکت پارس‌تابلو اولین صادرکننده تابلو برق در سال ۱۳۷۰ به کشور امارات متحده عربی بوده است. صادرات به کشور سوریه، عراق، اندونزی، ویتنام، سنگال، اتیوپی و ترکمنستان نمونه‌ای از فعالیت صادراتی این شرکت است.

فعالیت‌های پارس‌تابلو شامل: تابلوسازی، اتوماسیون، توزیع، پیمانکاری است.

پروژه‌ها و مشتریان این مجموعه طیف وسیعی از شرکت‌های بزرگ و پیشرو در زمینه‌های نفت و گاز، صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی، نیروگاهی، خودروسازی، صنایع شیمیایی، صنایع فولاد، آب و فاضلاب، ایستگاه‌های فشار گاز، راه‌آهن و حمل‌ونقل و خدمات شهری است.

شرکت پارس‌تابلو به منظور ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی خود در سطح استانداردهای ملی و بین‌المللی، با استقرار مدل‌های سیستم مدیریت کیفیت از جمله پیشتازان استقرار این مدل‌های در صنعت تابلوسازی است به نحوی که در سال ۱۳۷۶ استاندارد ایزو ۹۰۰۱ را از موسسه SGS اخذ کرده و در ادامه با توسعه مدل‌های مدیریتی و بهره‌گیری از واحدهای طراحی و تحقیق و توسعه توانست موفقیت‌های حائز اهمیتی در راستای ارتقای دانش و تکنولوژی مجموعه، رضایت مشتریان و حفظ و توسعه سیستم‌های مدیریتی و تعالی سازمانی کسب کند.

امروز، پارس تابلو برای تولید و طراحی از روش‌های تحقیق و توسعه مبتنی بر استانداردهای روز جهانی استفاده کرده و با آخرین تکنولوژی تولید، سازمان‌های فروش و خدمات پس از فروش موثر، آماده پاسخگویی و رفع نیاز مشتریان بوده و علاوه بر تابلوسازی برای سیستم‌های اتوماسیون، توزیع تجهیزات فشار ضعیف و فشار متوسط، راهکارهایی فراتر از زمان حال ارائه می‌کند.

پارس‌تابلو با اتکا به توانایی‌های خود در حوزه‌های مختلف با بهره‌گیری و پیاده‌سازی ایده‌های خلاقانه توسط سیستم تحقیق و توسعه خود، آماده ارائه راه‌حل‌های جامع در صنعت برق است.

با توجه به رویکرد افزایش صادرات و نگاه جدید مجموعه، شرکت پارس تابلو قراردادهایی مانند اجرای ۲۷۰ کیلومتر خط ۴۰۰ کیلوولت در کشور ارمنستان، فروش پست‌های کمپکت و کلید فشار ضعیف به کشور سوریه و طراحی، تامین تجهیزات و اجرای سد خاکی دهنه دره ولایت فاریاب افغانستان را جمعا به مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو منعقد و بر آن است تا با اجرای مناسب این پروژه‌ها مسیر صادرات خدمات فنی و مهندسی و تجهیزات را برای شرکت‌های ایرانی هموار کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha