• یکشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ / ۰۹:۰۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96111508267
  • خبرنگار : 30054

مدیر فروشگاه اینترنتی توتوشاپ:

خرید آسان و مطمئن از فروشگاه اینترنتی «توتوشاپ»

خرید آسان و مطمئن از فروشگاه اینترنتی «توتوشاپ»

مدیر فروشگاه اینترنتی توتوشاپ گفت: با تمرکز بر اصالت اجناس ارائه شده در این سایت و سرویس‌دهی مطلوب به مشتریان در پی تحقق شعار «خرید آسان و مطمئن از فروشگاه اینترنتی توتوشاپ» هستیم.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، محمد پیرمرزاباد مدیر فروشگاه اینترنتی توتوشاپ با بیان اینکه فروشگاه‌های اینترنتی مشکلات تردد مشتری به بازار و حمل و نقل کالا از محل خرید به محل استفاده را حل کرده است، اظهار کرد: به جز مشکلات ساختاری اینترنت در ایران که باید توسط مخابرات و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی رفع شود، تنها مسئله‌ای که ممکن است به طور جدی مانع رشد خریدهای آنلاین باشد، بحث اعتمادسازی برای مشتری است.

وی با بیان اینکه تلاش ما در فروشگاه اینترنتی توتوشاپ بر ایجاد اعتماد در مشتریان تمرکز دارد، افزود: اصالت اجناسی که در این فروشگاه ارائه می شود به صورت صد درصدی توسط ما تضمین می شود و این روند به ما کمک می‌کند مشتریان خود را به تدریج به تبلیغ‌کنندگان سایت خود تبدیل کنیم.

پیرمرزاباد با اشاره به نیاز مشتریان امروزی به تحویل سریع و به موقع کالا تصریح کرد: یکی از انتظارات بجایی که مشتریان از فروشگاه‌های اینترنتی دارند این است که اجناس خریداری شده در اسرع وقت برای آنها ارسال شود و ما هم با تمهیدات و برنامه‌هایی که اجرا کردیم موفق شدیم، توقع مشتریان در این زمینه را به خوبی برآورده کنیم و سقف زمانی تحویل ۲۴ ساعت برای شهرهای بزرگ و حداکثر ۴۸ ساعت برای شهرهای دوردست و مرزی، جزو مزایای «توتوشاپ» به شمار می‌رود.

این فعال کسب وکارهای اینترنتی با بیان اینکه فضای رقابتی ایجاد شده بین فروشگاه‌های مجازی به نفع مصرف کننده و مشتری است، تصریح کرد: «توتوشاپ» تلاش می‌کند در فضای رقابتی موجود با ارائه باکیفیت‌ترین محصولات در قیمت‌های حداقلی و نزدیک به کف بازار و همچنین ارائه تخفیفات ویژه در مناسبت‌ها و مقاطع زمانی خاص، مشتریان را به خرید از این مجموعه تشویق کند.

وی با بیان اینکه توتوشاپ در حال حاضر بیشتر روی محصولات ارتباطی و مخابراتی الکترونیک از قبیل گوشی و تبلت و لوازم جانبی این محصولات فعالیت می‌کند، بیان کرد: تاکید ما این است که برای کسب رضایت مشتریان حتما جنس ارجینال به مشتری عرضه کنیم و اگر در این زمینه کوچک‌ترین نارضایتی در مشتری ایجاد شود، آماده پاسخگویی و پس گرفتن جنس تا یک هفته هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha