• دوشنبه / ۷ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۶:۴۳
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 96120703571
  • منبع : سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی

ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران؛

تیم‌های اول و دوم معرفی شدند

تیم‌های اول و دوم معرفی شدند

تیم‌های اول و دوم ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، مرحله کشوری ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با حضور تیم های دانشجویی شرکت کننده از سراسر کشور از صبح روز گذشته 6 اسفندماه در کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است.

پس از پشت سر گذاشتن دور اول مسابقات در روز نخست، تیم های فارابی از کرمان، راه سوم از دانشگاه علم و صنعت، دیالکتیک از استان گیلان، دانشگاه اصفهان از استان اصفهان، جدال احسن از قزوین، کاپا از استان فارس به روز دوم مسابقات راه پیدا کردند.

بر همین اساس تیم فارابی و راه سوم با موضوع «کاهش دستوری نرخ بهره بانکی باعث گسیل سرمایه ها به بازارهای غیررسمی و افزایش سوداگری می شود» به مناظره پرداختند که در نهایت تیم راه سوم توانست به عنوان تیم برگزیده مسابقات اعلام شود.

همچنین تیم دیالکتیک و دانشگاه اصفهان درباره موضوع «داخل خودرو بایستی به عنوان حریم شخصی افراد محسوب شود» با یکدیگر به گفت وگو و مناظره پرداختند.

در ادامه تیم دانشگاه اصفهان توانست با کسب امتیاز بیشتر ا زاعضای هیات داوران مسیر خود را برای صعود به مرحله فینال هموارتر کند.

همچنین پس از مناظره ای که بین تیم های جدال احسن و کاپا بر سر موضوع «برخورد با نویسنده ی مطلب خلاف قانون در یک روزنامه راه حل بهتری نسبت به تعطیلی کل روزنامه است» شکل گرفت، تیم کاپا توانست به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کند.

در بخش دوم مسابقات مناظره که پس از ظهر امروز هفتم اسفندماه جاری در کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد؛ این موضوعات مورد مناظره قرار گرفت؛ «در راستای کاهش معضلات اجتماعی بایستی در برابر مهاجرت روستاییان و مردم شهرهای کوچک به شهرستان ها و کلان شهر ها محدودیت هایی اعمال شود» و «در کار فرهنگی دین داری و تعهد برتخصص ارجحیت دارد». بود.

که در مناظره اول از بین تیم های «اصفهان» و «راه سوم»، تیم اصفهان برگزیده شد و در مناظره دوم از بین تیم های «کاپا» و «دیالکتیک» تیم کاپا توانست به مرحله بعد صعود کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، اختتامیه مرحله کشوری ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران فردا از ساعت 9 تا 13 در سالن اجتماعات دانشکده مدیریت برگزار می شود.و بر همین اساس تیم های «اصفهان» و «کاپا» برای مشخص شدن تیم اول مسابقات با یکدیگر به مناظره می پردازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha