• سه‌شنبه / ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96122915681
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

وزیر ورزش و جوانان در شهرستان صحنه

سلطانی‌فر: اراده دولت بر تخصیص کامل اعتبارات کرمانشاه است

سلطانی‌فر: اراده دولت بر تخصیص کامل اعتبارات کرمانشاه است

وزیر ورزش و جوانان از اراده دولت برای تخصیص 100 درصدی اعتبارات استان کرمانشاه خبرداد.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی‌فر امروز (29 اسفند) در نشست شورای اداری شهرستان صحنه، با اشاره به سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه در آستانه سال نو، اظهار کرد: وظیفه خود دانستیم در این لحظات معنوی در کنار مردم این استان باشیم و قدمهایی در راستای کمک به حل مشکلات آن به کار ببندیم.

وی افزود: اراده دولت بر تخصیص 100درصدی اعتبارات استان است و تلاش می‌کند با مشارکت بخش خصوصی در زمینه توسعه بخش اقتصادی و کارآفرینی قدم بر دارد.

وزیر ورزش وجوانان تصریح کرد: برای سال 97، ۵۰ هزار میلیارد برای سرمایه گذاری در بخش های صنعتی،IT و سایر موارد پیش بینی شده است.

وی به اختصاص ۱۲ هزار میلیارد نیز برای توسعه کارافرینی و توسعه اشتغال در روستاها در بودجه سال ۹۷ نیز اشاره کرد و گفت: باور داریم در همه استانها و مناطق ظرفیت های بسیار خوبی داریم و دولت تلاش می‌کند با حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی این ظرفیت ها در راستای ایجاد اشتغال و توسعه به کار گیرد.

سلطانی فر اجرای سریع تر اصل ۴۴ اقتصادی را از دیگر رویکردهای دولت در سال ۹۷ در راستای جذب سرمایه و مشارکت بخش خصوصی عنوان کرد.

وی نوسازی بافت های فرسوده و ناوگان حمل و نقل را دیگر برنامه های جدی دولت به منظور ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی، ممانعت از اتلاف انرژی و کمک به کاهش سوانح رانندگی اعلام کرد.

هم‌چنین فرماندار شهرستان صحنه در این جلسه تکمیل سد قشلاق، تصفیه خانه فاضلاب و شبکه جمع آوری آب، تکمیل گازرسانی به دهستان های سردسیر، بهسازی و آسفات ۱۶۰ کیلومتر راه روستایی، تعریض جاده دسترسی به شهرک صنعتی و کارخانه ایران خودرو، تکمیل مسکن مهر متخصصین، توسعه ترمینال مسافربری، تامین اعتبار بافتهای فرسوده که ۶۰ درصد شهر صحنه را شامل می‌شود، مرمت، تجهیز و بهسازی امامن ورزشی فرسوده و تکمیل کارخانه ایران خودرو را مهمترین نیازها و خواسته های شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha