• دوشنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 97012006125
  • خبرنگار : 71613

مربی بسکتبال بانوان نفت آبادان: مسائل پیش آمده را کنار می‌گذاریم و با تمام توان بازی می‌کنیم

مربی بسکتبال بانوان نفت آبادان: مسائل پیش آمده را کنار می‌گذاریم و با تمام توان بازی می‌کنیم

کمک مربی تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان پس از قطعی شدن اعزام این تیم به مسابقات غرب آسیا گفت: اتفاقات پیش آمده را کنار گذاشته و با تمام توان در مسابقات شرکت می‌کنیم.

ستاره صادقی در گفت و گو با ایسنا در مورد شرایط فعلی  این تیم برای اعزام به مسابقات باشگاه های غرب آسیا گفت: اعضای کادر فنی بعد از مشکلات به وجود آمده می توانند خودشان را جمع کنند، اما به بازیکنان حق می‌دهم ناراحت باشند. آنها استراحت چندانی نداشتند و هر کس به ماجرای پیش آمده در مورد اعزام به یک شکل نگاه می کند اما در حال حاضر بحث حرفه ای بودن بازیکنان مطرح است.
وی در این مورد افزود: در حال جمع کردن بازیکنان از شهرهای مختلف هستیم و هر کسی بایدتمام توانش را بگذارد و بحث این نباشد که چون وزارت نفت این کار را کرده پس ما هم فلان کار را می‌کنیم. به همین دلیل قرار گذاشتیم این مسائل را کنار بگذاریم و با تمام توانمان بازی کنیم.
صادقی در مورد مشکلات به وجود آمده در فرودگاه و معطلی یک روزه بازیکنان و کادر فنی، بیان کرد: تا جایی که اطلاع دارم  از طرف باشگاه همه اقدامات انجام شده بود اما اعزام ما یک روند اداری دارد و برخی از افراد که باید مجوز حضور در بازی ها را می دادند، یک ساعت قبل از پروزا از اعزام با خبر شده بودند و به همین دلیل از پرواز تیم ممانعت به عمل آوردند.
وی در ادامه گفت: بعد از این اتفاق ما با کسانی که مخالف اعزام بودند صحبت کردیم و توانستیم آنها را راضی کنیم اما دیگر بلیت پرواز برای همه بازیکنان نبود. بعد از لغو پرواز تا پنج صبح چهار پرواز انجام شد که در هیچ کدام بلیت برای همه اعضای تیم وجود نداشت و نمی توانستیم تیم را در گروه های جداگانه اعزام کنیم.
کمک مربی نفت آبادان شرکت در مسابقات باشگاه های غرب آسیا را الزامی دانست و گفت: اگر این اتفاق نیفتد هم تیم و هم فدراسیون با جریمه های سنگینی رو به رو می شوند. همچنین برای باشگاه نفت آبادان نیز تبعات منفی دارد به این دلیل که ممکن است برخی بازیکنان از ادامه همکاری با نفت در فصل بعد انصراف دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha