• دوشنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 97012006072
  • خبرنگار : 71613

شجاعی: بانوان بسکتبال اعزام نشود، جریمه سنگینی می‌شویم

شجاعی: بانوان بسکتبال اعزام نشود، جریمه سنگینی می‌شویم

نایب ریس بانوان فدراسیون بسکتبال درباره شرایط تیم بانوان نفت آبادان برای حضور در مسابقات غرب آسیا صحبت کرد.

 فریده شجاعی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اتفاقات به وجود آمده درخصوص اعزام تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان به مسابقات غرب آسیا گفت:  فدراسیون تمام تلاش خود را کرد تا این تیم در مسابقات شرکت کند. حتی آنها را ثبت نام کردیم و تمام نامه نگاری ها از طرف فدراسیون انجام شد. اما چون مسابقات باشگاهی است، باشگاه باید برای تامین هزینه تلاش می کرد.به عنوان فدراسیون بسکتبال تلاشمان را کردیم اما متاسفانه در آخرین لحظه از پرواز نفت آبادان ممانعت شد.
وی  در ادامه افزود: دنبال مقصر نمی گردیم و نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است اما از دیشب تا الان از طرف وزارت ورزش و جوانان، خانم محمدیان، آقای داورزنی و آقای طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال هماهنگی لازم در حال انجام است که تیم امشب پرواز کند.
شجاعی  در مورد برنامه بازی های تیم نفت آبادان با توجه به مشکلات اعزام، گفت: با هماهنگی های انجام شده قرار است استراحت نفت آبادان در برنامه این مسابقات جلو بیفتد، روز اول بعد از اعزام را استراحت کنند و سپس به مصاف حریفان خود بروند.
نایب رئیس فدراسیون بسکتبال مشکلات به وجود بین پالایش نفت و وزارت نفت را عامل اصلی  لغو مکرر اعزام تیم به مسابقات دانست و گفت: در صورتی که در این مسابقات شرکت نکنیم با جریمه سنگین رو به رو می‌شویم و باید آن را پرداخت کنیم. این اعزام نشدن به هر حال تبعات خوبی ندارد.
وی از این مورد افزود: وقتی به سازمان های بین المللی قول می دهیم باید به آنها پایبند باشیم. وظیفه فدراسیون این است که تلاش کند نفت آبادان اعزام شود.
شجاعی در پایان این گفت و گو بیان کرد: قرار است  بلیت پرواز ساعت 23 و 30 دقیقه امشب  برای کادر فنی و بازیکنان بسکتبال نفت آبادان تهیه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha