• دوشنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 97012709772
  • منبع : نمایندگی زنجان

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان تاکید کرد:

سرمایه‌گذاری در حوزه مهارت، راه نجات مراکز علمی‌کاربردی

سرمایه‌گذاری در حوزه مهارت، راه نجات مراکز علمی‌کاربردی

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان تاکید کرد: امروز راه نجات مراکز علمی‌کاربردی، حرکت به سمت سرمایه‌گذاری در حوزه مهارت است.

به گزارش ایسنا، مهدی عباسی در مراسم تودیع و معارفه روسای مرکز علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی زنجان، ضمن تبریک مبعث رسول اکرم (ص)، با بیان اینکه خوشبختانه جهاددانشگاهی زنجان از چهار حوزه فعالیت خود، در سه حوزه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، افزود: یکی از رویکردهای اصلی این نهاد انقلابی در سال جدید، انجام کارهای بر زمین مانده در حوزه پژوهش است؛ چرا که معتقدیم در این زمینه نیز از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار هستیم.

وی با یادآوری اینکه خدمت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، به‌ویژه در جهاددانشگاهی که از رویش‌های انقلاب اسلامی است، بسیار ارزشمند و در عین حال خطیر است، ادامه داد: آنچه که باید در این مأموریت‌های محوله به آن توجه داشته باشیم، این است که به‌ گونه‌ای عمل کنیم که هم در دادگاه الهی سربلند باشیم و هم اینکه آیندگان در مورد عملکرد ما به خوبی یاد کنند.

این مسئول با بیان اینکه متاسفانه تا به امروز قانون مشخصی در حوزه آموزش‌های علمی‌کاربردی نداشته‌ایم، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی حوزه آموزش‌های علمی‌کاربردی، بها ندادن به مقوله مهارت است، لذا معتقدیم باید سرمایه‌گذاری‌های لازم در این زمینه صورت گیرد و به هر میزان که در این زمینه ورود پیدا کنیم، به همان اندازه موفق خواهیم بود.

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه ما امروز در حوزه آموزش‌های علمی‌کاربردی، نیاز مبرم به پرورش ایده و ظرفیت داریم، خاطرنشان کرد: از این رو انتظار داریم در مدیریت جدید مرکز علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی زنجان، شاهد راه‌اندازی نظام پیشنهادات و استفاده از همه ظرفیت‌های این نهاد انقلابی باشیم.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از تلاش‌های شاهین غدیری که بیش از سه سال سرپرستی مرکز علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی زنجان را عهده‌دار بود، قدردانی به عمل آورد و آزاده لیلاپرست به‌عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha